oktober-baby køredragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.023 visninger
15 svar
5 synes godt om
27. juli 2015

hmg86

Vi venter vores første barn til oktober, hvor kulden jo nok kommer tilbage til Danmark (selvom man skulle tro det var nu med det sommervejr..)

Sidder så og kigger efter en køredragt, hvilket ikke er helt nemt, da der er lidt forskellige modeller..

Hvad er så bedst er mit spørgsmål?

Umiddelbart kigger jeg efter en dragt med fødder og gerne handsker i også, så man slipper for alt for mange løse dele, der kan ryge af. Derudover tænker jeg en dragt er bedre end en pose når den lille skal i autostolen. Men er det rigtigt forstået eller har I andre gode råd??

Og hvis man kun kan få enten handsker eller fødder i dragten, hvad er så bedst??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2015

Frk.Jakobsen

Jeg følger lige med da jeg står i samme situation 

Anmeld Citér

27. juli 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Vil ikke anbefale dig hummel flis dragt da den er meget stiv i det og huen når at gå ned over øjnene. 

Det bedste vil være en rigtig blød bamse dragt vil tro du kan købe en i hogm  

Jeg var selv heldig at få en i Aldi som bare var virkelig lækker og holdt baby dejlig varm 

Anmeld Citér

27. juli 2015

hmg86

Frk.Jakobsen skriver:

Jeg følger lige med da jeg står i samme situation 

synes det er en jungle.. gør det ikke nemmere at vi ikke kender kønnet, så den skal helst være neutral..

men så er der spørgsmålet om handsker/fødder, hue ikke hue, og hvor tyk skal den lige være... puha...

Anmeld Citér

27. juli 2015

hmg86

anna111 skriver:

Vil ikke anbefale dig hummel flis dragt da den er meget stiv i det og huen når at gå ned over øjnene. 

Det bedste vil være en rigtig blød bamse dragt vil tro du kan købe en i hogm  

Jeg var selv heldig at få en i Aldi som bare var virkelig lækker og holdt baby dejlig varm 

tak for advarslen.. altid rart med lidt gode råd

Anmeld Citér

27. juli 2015

hmg86

har kigget lidt på noget i den her stil hvor man kan lukke hænder og fødder, men også kan undlade.. tænker den så kan bruges lidt længere tid, så barnet kan passe den selv når det bliver for langt til fødderne..

http://www.ungerne.dk/Pige-0-2-%C3%A5r-Overt%C3%B8j-K%C3%B8redragter-Sovedragter/katvig---Organic-Cotton-Fleece-Baby-Suit

Anmeld Citér

27. juli 2015

Babygirl2014

Jeg født d. 1. oktober sidste år, og vi har været rigtig glade for H&M's bamsedragt! Havde den i str. 56, 62 og 68  Hun var fint varm med den på

Anmeld Citér

27. juli 2015

hmg86

Babygirl2014 skriver:

Jeg født d. 1. oktober sidste år, og vi har været rigtig glade for H&M's bamsedragt! Havde den i str. 56, 62 og 68  Hun var fint varm med den på

er det så bedst at starte med en str. 56 eller skal man købe 62 og så lade den være for stor til at starte med?? Eller køber man bare flere??

Anmeld Citér

27. juli 2015

Babygirl2014

er det så bedst at starte med en str. 56 eller skal man købe 62 og så lade den være for stor til at starte med?? Eller køber man bare flere??

De koster ikke særlig meget, og jeg købte dem også på tilbud 
Jeg er dog glad for at vi havde str. 56, for selvom hun var 53 cm og 3790 g, så var den for stor!

Anmeld Citér

27. juli 2015

hmg86

Babygirl2014 skriver:

De koster ikke særlig meget, og jeg købte dem også på tilbud 
Jeg er dog glad for at vi havde str. 56, for selvom hun var 53 cm og 3790 g, så var den for stor!

det er også det jeg tænker.. tusind tak for din hjælp.. der er godt nok mange ting man ikke lige har overvejet man kommer til at tænke SÅ meget over..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.