Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvis nu jeg skulle ske at have en fødselsdepression, hvad ville der så blive gjort? Mit barn er tre måneder.
Er en fødselsdepression som en almindelig depression hvor man mangler signal stoffer?
Hvad nu hvis min mand også har en?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ved ikke hvad der ville blive gjort - men ville klart hive fat i læge eller sundhedsplejerske
Anonym skriver: Hvis nu jeg skulle ske at have en fødselsdepression, hvad ville der så blive gjort? Mit barn er tre måneder. Er en fødselsdepression som en almindelig depression hvor man mangler signal stoffer? Hvad nu hvis min mand også har en?
Jeg ville ringe til lægen med det samme, så man få hjælp. Jeg tror at de hjælper dig og ham, så i kan få det bedre og være der for jeres barn.. så hvis du mistænker det så ring
Få snakket med lægen eller sp og find ud af om det er fødselsdepression eller ikke og i ' hvilket' omfang. Så kan der iværksættes behandling; kognitiv, medicin, psykolog, mdrgruppe for depression mm. Evt tidligere dp/ vs start mm.
god bedring!
Normalt bliver der foretaget en Edinborough test, der skal screene for fødselsdepression?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128