hvad gør man ved fødselsdepression?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
4 svar
3 synes godt om
27. juli 2015

Anonym trådstarter

Hvis nu jeg skulle ske at have en fødselsdepression, hvad ville der så blive gjort? Mit barn er tre måneder.

Er en fødselsdepression som en almindelig depression hvor man mangler signal stoffer?

Hvad nu hvis min mand også har en?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2015

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Ved ikke hvad der ville blive gjort - men ville klart hive fat i læge eller sundhedsplejerske 

Anmeld Citér

27. juli 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hvis nu jeg skulle ske at have en fødselsdepression, hvad ville der så blive gjort? Mit barn er tre måneder.

Er en fødselsdepression som en almindelig depression hvor man mangler signal stoffer?

Jeg ville ringe til lægen med det samme, så man få hjælp. Jeg tror at de hjælper dig og ham, så i kan få det bedre og være der for jeres barn.. så hvis du mistænker det så ring

Anmeld Citér

27. juli 2015

tweety2060

Få snakket med lægen eller sp og find ud af om det er fødselsdepression eller ikke og i ' hvilket' omfang. Så kan der iværksættes behandling; kognitiv, medicin, psykolog, mdrgruppe for depression mm. Evt tidligere dp/ vs start mm.

god bedring!

Anmeld Citér

27. juli 2015

Patriark

Anonym skriver:

Normalt bliver der foretaget en Edinborough test, der skal screene for fødselsdepression?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.