Menstruation igen, skal jeg stoppe amning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
7 svar
2 synes godt om
27. juli 2015

Anonym trådstarter

Hejsa

Jeg fik et chok, da jeg kom på toilet imorges. Der var blod. Går stærkt ud fra at jeg har fået menstruation igen, da jeg har haft mens-lign. mavesmerter de sidste par dage.  

Mit spørgsmål er, kan jeg blive ved med at amme eller skal jeg stoppe? Mit barn er 10 mdr. 

På forhånd tak.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hejsa

Jeg fik et chok, da jeg kom på toilet imorges. Der var blod. Går stærkt ud fra at jeg har fået menstruation igen, da jeg har haft mens-lign. mavesmerter de sidste par dage.  

Mit spørgsmål er, kan jeg blive ved med at amme eller skal jeg stoppe? Mit barn er 10 mdr. 

På forhånd tak.

Du kan sagtens fortsætte med at amme, men det kan være at mælken smager lidt anderledes. 

Har en veninde hvis søn bliver helt hysterisk når hun har mens fordi han ikke kan lide mælken så.

Anmeld Citér

27. juli 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du ka roligt amme vidre! Vh stine

Anmeld Citér

27. juli 2015

modesty

Anonym skriver:

Hejsa

På forhånd tak.

Hvorfor i alverden skulle du stoppe? 

Anmeld Citér

27. juli 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Det er en ammestue historie, at man ikke har ægløsningen og mens når man ammer. Jeg havde mens fra første mdr efter fødslen med to ud af tre børn. Ved godt at nogle slipper så længe de ammer. Men forstår ikke hvorfor du skulle stoppe med at amme, det er jo ikke farligt for barnet.

Anmeld Citér

27. juli 2015

Babygirl2014

Som de andre siger, så kan du roligt amme videre.

Det værste der kan ske, er at dit barn ikke kan lide smagen af mælken, men det stopper lige så snart din mens er ovre. Det kan også ske, at mælken slet ikke smager anderledes 

Så am, am, am 

Anmeld Citér

27. juli 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hvorfor i alverden skulle du stoppe? 

Det er slet ikke fordi jeg vil stoppe. Jeg ville faktisk blive ked af at skulle stoppe, så jeg er rigtig glad for jeres svar 

Grunden til at jeg overhovedet spurgte var fordi jeg har hørt flere sige, at man ikke ammer, når man får mens igen.

Så I kan tro at jeg ammer videre 

Tak 

Anmeld Citér

27. juli 2015

nemisis

Profilbillede for nemisis

Am du bare løs:-)

Vær opmærksom på at du kan have lidt mindre mælk de første par dage af menstruetionen (det har jeg ihvertfald). Jeg lægger bare min datter til lidt oftere i den periode, så udjævner det sig igen. det er sikkert hormonelt.

Hun har aldrig virket påvirket af min menstruation, ifht smag mv, men søger som sagt brystet lidt ekstra de første par dage og mit nedløb er lidt langsommere og svagere lige de to dage end ellers:-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.