Dyrker i sport??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. september 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Både min mand og jeg er mega sportstossede og bruger meget tid.
Nogle gange for meget og mere end hvad min samvittighed har det godt med overfor ungerne.
Men en fornøjelse, når så ungerne hepper på os til løb og syntes det er super herligt at man har picnickkurven med og spiser frokost i det fri. 

Til dem der ikke ved det så cykler både Allan og jeg i klub og køre mellem 110-400 km om ugen.. Allan hos amagercykelring og jeg hos ABC- seje sild cykler (kvindeafd.) Herud over tilføjes lidt spinning og løb. 
Næste år håber vi begge på at kunne blive licensryttere, men det er nok mig der må give mig, hvis det bliver for meget mht. træning og børn.

Hvis i gør, hvad laver i så og hvor meget tid bruger i ca. om ugen på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

karina1980

Brian er stor fan af MTB (mountain bike) og cykler en del i nærområdets skove, det meget forskelligt hvor meget han kommer afsted og så starter han op på noget i et fitness center nu her, så han får trænet hele kroppen.

mig, jeg prøver at få passet noget ind, men det er lidt svært med lektier, ekstra job osv,

men 1 gang om ugen er jeg til spinning, og 1 gang om ugen enten løber eller svømmer jeg og så tager jeg en tur på cyklen en gang imellem(pt er den til rep og ombygning)

men det er desværre ikke altid jeg når afsted, men jeg forsøger, jeg er altid afsted efter børnene er lagt i seng

Anmeld

15. september 2009

Tina Andersen

Hu ha her skiftes vi Jens dyrker hans Aikido om mandagen og om Onsdagen jeg går til spinning Tirsdag og Lørdag og til Kor om Torsdagen.
Og det fungere fint har heller ikke behov for mere motion, men synes at det er fedt når mqan kommer afsted.

Anmeld

15. september 2009

Susan1978

Jeg går også til spinning hver mandag og onsdag,, 

og så klemmer jeg alt det "gratis" motion ind i hverdagen.. så som raskegåture, powerwalk, wii osv..

jeg vil rigtig gerne svømme også, men jeg har svært ved at nå det.,

By the way, så er vi en gruppe på kontoret, som går ½ time i rask tempo næsten hver dag... hold op det er bare skønt..   kan bare mærke så meget mere forskel på ens arbejdsindsats.

Anmeld

15. september 2009

Tina2

Løber når jeg kan komme til det... Er gået lidt i stå nu, har haft store problemer med anklen, men skal igang igen i denne uge....

Anmeld

16. september 2009

tumle81

pt er jeg jo gravid og pga min bækkenløsning får jeg ingenting lavet. Cykler lidt hver dag, men slet ikke som jeg plejer!!

Normalt når jeg er helt i tip top cykler jeg til og fra job, ca 8 km i alt. Vi har motionsrum på arbejdet, som jeg faktisk var kommet godt igang med at bruge, men det er også sat på stand by!

Håber at komme til at løbe igen når jeg har født og er kommet på plads  igen ;-)

Knus Kathrina 34+1

Anmeld

17. september 2009

Marie;-)

Løber ca. 150 km om måneden...

Kh en stresset Marie

Anmeld

23. september 2009

Tina2

Tina2 skriver:

Løber når jeg kan komme til det... Er gået lidt i stå nu, har haft store problemer med anklen, men skal igang igen i denne uge....

Er kommet igang, det er SKØNT og cirkeltræner også nu:-) Det er da det fedeste:-) ME LIKE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.