om at male sengen:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.286 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

heej. jeg vile lige høre, har jo købt sådan en trammeseng og pulsebord som er hvidt? , men vil gerne ha det blåt nogle der har prøvet og male ders trammeseng og pulsebord? bliver det pænt? og hvad for  noget maling skal man bruge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

6800

Du kan sagtens få det pænt, det er bare vigtigt, at du sliber det rigtig godt ned inden, ellers har malingen ikke noget og tage ved og så skaller det af...er der noget der er skallet af, skal det af inden du sliber....vil tro du skal bruge en alm indendørs træmaling og trægrunder først, men spørg i et byggemarked, som har en malerafdeling (f.eks. 10-4) de ved det helt sikkert. Held og lykke med projektet.

Anmeld

15. september 2009

LauraLW

Kan ikke hjælpe dig mht maling og om det bliver flot, men har du ikke nogle venner eller familie der kan gøre det for dig? Det er jo ikke så sundt for lille baby at du maler.

Held og lykke med det

Anmeld

15. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

LauraLW skriver:

Kan ikke hjælpe dig mht maling og om det bliver flot, men har du ikke nogle venner eller familie der kan gøre det for dig? Det er jo ikke så sundt for lille baby at du maler.

Held og lykke med det

jov har nogle der kan hjælpe miig

Anmeld

15. september 2009

CharlotteG

Du kan godt male seng og puslebord så det bliver rigtig pænt.

Vi har malet en gammel skæk som jeg ville ha som puslebord, da jeg ikke kunne finde et jeg ville have til lille pigen.

Vi har malet den med panel/dør maling.

Har vedlagt et billede. Den mangler dog stadig at få sat greb på igen, men der er 3 uger til at  lille pigen kommer . :-) så mon ikke at kæresten når det.

Charlotte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

CharlotteG skriver:

Du kan godt male seng og puslebord så det bliver rigtig pænt.

Vi har malet en gammel skæk som jeg ville ha som puslebord, da jeg ikke kunne finde et jeg ville have til lille pigen.

Vi har malet den med panel/dør maling.

Har vedlagt et billede. Den mangler dog stadig at få sat greb på igen, men der er 3 uger til at  lille pigen kommer . :-) så mon ikke at kæresten når det.

Charlotte

så det kan godt blive pænt? selv om det er hvidt og jeg vil ha det blåt?

Anmeld

15. september 2009

CharlotteG

Ja for vores puslebord var brunt inden, så jeg ville tror at at er meget nemmere at male noget  der hvidt til blåt.

Men det er vigtig at slibe det og grunde det inden du/I maler.

God fornøjelse med projektet. :-)

Charlotte

Anmeld

15. september 2009

Pige2009

T24/10-09 skriver:

heej. jeg vile lige høre, har jo købt sådan en trammeseng og pulsebord som er hvidt? , men vil gerne ha det blåt nogle der har prøvet og male ders trammeseng og pulsebord? bliver det pænt? og hvad for  noget maling skal man bruge?

Nu mener jeg at kunne huske, du har købt helt nyt, ikke? Vær opmærksom på, om det kan tåle at blive slebet. Hvis det kun er finér, kan det nok ikke lade sig gøre. Ellers prøv med spraymaling

Anmeld

15. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

linda2009 skriver:

Nu mener jeg at kunne huske, du har købt helt nyt, ikke? Vær opmærksom på, om det kan tåle at blive slebet. Hvis det kun er finér, kan det nok ikke lade sig gøre. Ellers prøv med spraymaling

ja det er nyt , vil bare så gerne ha nyt men så må jeg bare pynte det

Anmeld

15. september 2009

Pige2009

T24/10-09 skriver:

ja det er nyt , vil bare så gerne ha nyt men så må jeg bare pynte det

Ja, en klat maling og så er den i vinkel. Mit puslebord er også hvidt, men sådan foretrækker jeg det. Vuggen er også hvid, men der bliver syet lyserød sengehimmel og sengerand 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.