Cybex juno 2 fix

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.068 visninger
9 svar
2 synes godt om
26. juli 2015

stm2812

Nogen der har denne stol eller kendskab til den? Den har vundet bedst i test 13 og 14, men vil gerne vide hvad I som forældre synes om den? 

overvejer stærkt at købe den 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2015

Jegkiggerpåfugle

Vi købte den til vores søn, han har siddet i den i 2 måneder / han har absolut ikke været glad for den mavepude der høre med til stolen og til sidst kunne mit moderhjerte ikke klare at han skulle være ked af at sidde i stolen når vi skulle køre længere end 50 km - men vi købte også stolen fordi den havde fået så gode anbefalinger - der er bare nogle børn som kan lide den og andre som min søn hader den - men det er en god stol! 

Jeg ville tage mit barn ned i ønskebørnn eller babysam eller hvor i nu har tænkt her og købe stolen og så lade barnet prøve den inden i køber. Vi købte vores på nettet uden han havde prøvet den. 

Held og lykke med autostole junglen jeg håber i finder den stol der passer til jeres barn

Anmeld Citér

26. juli 2015

Sandratoft

stm2812 skriver:

Nogen der har denne stol eller kendskab til den? Den har vundet bedst i test 13 og 14, men vil gerne vide hvad I som forældre synes om den? 

Vi købte juno fix 1 (det er samme design) da vores datter blev 10 måneder. Her er mavepuden ikke noget problem  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. juli 2015

MM00

Har engang læst et sted hvor der en der ved meget om autostol skriver at mave pude stole ikke er ret sikre fordi man ikke kan teste dem ordentligt. 

Går udefra at jeres barn er omkring et år og skal over i næste autostol efter baby autostolen. Jeg ville selv vælge bqgudvendt da det mest sikker indtil 3-4 års alderen.

Anmeld Citér

26. juli 2015

stm2812

T10 skriver:

Har engang læst et sted hvor der en der ved meget om autostol skriver at mave pude stole ikke er ret sikre fordi man ikke kan teste dem ordentligt. 

Går udefra at jeres barn er omkring et år og skal over i næste autostol efter baby autostolen. Jeg ville selv vælge bqgudvendt da det mest sikker indtil 3-4 års alderen.

Hun er 7 mdr, men er mere for at begynde at finde ud af hvilken stol den næste skal være. Den vores store pige har er udemærket, men dengang valgte vi en stol fra 9-36kg og det ønsker jeg ikke denne gang. 

Men tænker bare at hvis den har vundet bedst i test, så må der jo være noget om det 

men tak for svar.

Anmeld Citér

26. juli 2015

stm2812

Jegkiggerpåfugle skriver:

Vi købte den til vores søn, han har siddet i den i 2 måneder / han har absolut ikke været glad for den mavepude der høre med til stolen og til sidst kunne mit moderhjerte ikke klare at han skulle være ked af at sidde i stolen når vi skulle køre længere end 50 km - men vi købte også stolen fordi den havde fået så gode anbefalinger - der er bare nogle børn som kan lide den og andre som min søn hader den - men det er en god stol! 

Jeg ville tage mit barn ned i ønskebørnn eller babysam eller hvor i nu har tænkt her og købe stolen og så lade barnet prøve den inden i køber. Vi købte vores på nettet uden han havde prøvet den. 

Held og lykke med autostole junglen jeg håber i finder den stol der passer til jeres barn

Tænker også vi skal ud og prøve de forskellige denne gang. Ved den store pige bestilte vi også over nettet, men denne gang vil jeg gerne ud og prøve dem fysisk

det er også mavepuden jeg er mest bekymret for hvad hun vil sige til. :/ sagde jeres søn fra med det samme?

Anmeld Citér

26. juli 2015

stm2812

Sandratoft skriver:

Vi købte juno fix 1 (det er samme design) da vores datter blev 10 måneder. Her er mavepuden ikke noget problem  

Haha nej det ser da faktisk rigtig hyggeligt ud 

hvor er hun bare skøn. 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Sandratoft

stm2812 skriver:

Haha nej det ser da faktisk rigtig hyggeligt ud 

hvor er hun bare skøn. 

Tak  

Vi købte faktisk en baudvent først, men hun blev køresyg og kastede op hver eneste gang vi var ude og køre Så købte vi den her, og nu bliver hun kun køresyg hvis hun lige har spist rigtig meget inden vi skal køre. 

Men som du skriver før, så tag endelig ud og prøv først, du kan se om de føler sig "fanget" i den eller begynder at græde osv. Alma sagde ikke et ord

Anmeld Citér

26. juli 2015

stm2812

Sandratoft skriver:

Tak  

Vi købte faktisk en baudvent først, men hun blev køresyg og kastede op hver eneste gang vi var ude og køre Så købte vi den her, og nu bliver hun kun køresyg hvis hun lige har spist rigtig meget inden vi skal køre. 

Men som du skriver før, så tag endelig ud og prøv først, du kan se om de føler sig "fanget" i den eller begynder at græde osv. Alma sagde ikke et ord

Ja så må vi se hvad hun siger og tusind tak for hjælpen

synes i hvert fald stolen ser utrolig lækker ud. Der ville jeg gerne placeres

Anmeld Citér

27. juli 2015

Jegkiggerpåfugle

stm2812 skriver:

Tænker også vi skal ud og prøve de forskellige denne gang. Ved den store pige bestilte vi også over nettet, men denne gang vil jeg gerne ud og prøve dem fysisk

det er også mavepuden jeg er mest bekymret for hvad hun vil sige til. :/ sagde jeres søn fra med det samme?

Han kunne sagtens sidde i stolen i 5-10 minutter inden han vegyndte at tvinge sig selv ud af stolen og skrige som en stukket gris - ville ønske han havde sagt fra med det samme men det havde han altså ikke  

vi skulle have været en smuttur til Fyn i starten af juli men vi nænnede ikke at udsætte ham for den tur. Men håber mave puden er for jeres pige så ligesom Sandratofts søde datter

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.