Søger veninder i Nordjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.236 visninger
11 svar
1 synes godt om
25. juli 2015

Jegkiggerpåfugle

Godaften piger,

som overskriften lyder, søger jeg veninder fra Nordjylland - gerne omkring 9800 da jeg selv bor der.

Kort om mig:

bor sammen med min mand gennem 5 år (2 af dem gift) vi har en lille dreng på 12 mdr og venter os igen til september. 

Mine interesser er at være kreativ i alle mulige henseender - jo mere jo bedre / kan ikke hækle eller strikke men er villig til at lære

Jeg elsker en god film og god mad.

Hvis der er nogen der er interesseret så skriv endelig, 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2015

SMC

Jegkiggerpåfugle skriver:

Godaften piger,

som overskriften lyder, søger jeg veninder fra Nordjylland - gerne omkring 9800 da jeg selv bor der.

Kort om mig:

bor sammen med min mand gennem 5 år (2 af dem gift) vi har en lille dreng på 12 mdr og venter os igen til september. 

Mine interesser er at være kreativ i alle mulige henseender - jo mere jo bedre / kan ikke hækle eller strikke men er villig til at lære

Prøv evt siden 'venindeliv.dk' 

Anmeld Citér

26. juli 2015

SMC

Godaften piger,

Kort om mig:

Prøv evt siden 'venindeliv.dk' 

Anmeld Citér

26. juli 2015

An&Jo

Vi er faktisk nogle stykker der har lavet en facebook gruppe og forsøger at mødes engang imellem og vi er alle fra Nordjylland 

Anmeld Citér

10. august 2015

Mama85

Godaften piger,

Kort om mig:

Vi er nogle stykker der har en fb-side. Vi har mødtes i Aalborg et par gange, skriv hvis det har interesse.

Anmeld Citér

17. august 2015

Karina1

Det lyder lidt som mig!  

Jeg har mistet stort set alle mine veninder efter vi har fået børn, fordi vi er unge og de stadig kun går op i druk osv. og har længe gået og tænkt over hvordan man lige finder nye veninder, når man ikke kommer en hel masse ud, fester og ikke kender andre der har børn osv /: 

Vi har en dreng på snart 2år og venter en dreng mere, med ankomst lige om snart! Vi bor udenfor Brønderslev

Hvordan bliver man medlem af sådan en gruppe på Facebook?

Anmeld Citér

17. august 2015

Jegkiggerpåfugle

Karina1 skriver:

Det lyder lidt som mig!  

Jeg har mistet stort set alle mine veninder efter vi har fået børn, fordi vi er unge og de stadig kun går op i druk osv. og har længe gået og tænkt over hvordan man lige finder nye veninder, når man ikke kommer en hel masse ud, fester og ikke kender andre der har børn osv /: 

Vi har en dreng på snart 2år og venter en dreng mere, med ankomst lige om snart! Vi bor udenfor Brønderslev

Vi venter os en lillebror om snart - termin 3. September 

Anmeld Citér

17. august 2015

Karina1

Vi venter os en lillebror om snart - termin 3. September 

Kan være vi skal starte vores egen mødregruppe så? ��

Anmeld Citér

17. august 2015

An&Jo

Karina1 skriver:

Det lyder lidt som mig!  

Du skal være velkommen til at finde mig på facebook og søge om venskab, og så skal jeg få dig ind i gruppen.. Jeg bor selv lidt udenfor Brønderslev, og faktisk har vi lige aftalt at mødes i uge 37 hjemme hos mig til lidt god mad og vin/sodavand 

jeg hedder forresten Anika Hedegaard Søndermølle hvis du vil finde mig derinde

Anmeld Citér

17. august 2015

Karina1

An&Jo skriver:

Du skal være velkommen til at finde mig på facebook og søge om venskab, og så skal jeg få dig ind i gruppen.. Jeg bor selv lidt udenfor Brønderslev, og faktisk har vi lige aftalt at mødes i uge 37 hjemme hos mig til lidt god mad og vin/sodavand 

jeg hedder forresten Anika Hedegaard Søndermølle hvis du vil finde mig derinde

Tak!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.