Står op ved putning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
4 svar
2 synes godt om
25. juli 2015

Bissen

Jeg har virkelig brug for et par råd. 

Min datter på nu 11 mdr har altid været nem at putte men er de sidste uger begyndt at rejse sig i sengen når hun puttes. Først griner hun og laver sjov, men oftest græder hun. Lige meget hvor mange gange vi ligger hende ned, så rejser hun sig med det samme igen. Selvom jeg sidder længe ved hende og nusser hende på maven inden hun sover, så rejser hun sig alligevel det øjeblik jeg går ud. 

Jeg aner virkelig hvad vi skal gøre. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2015

Sprit25

Mettebids skriver:

Min datter på nu 11 mdr har altid været nem at putte men er de sidste uger begyndt at rejse sig i sengen når hun puttes. Først griner hun og laver sjov, men oftest græder hun. Lige meget hvor mange gange vi ligger hende ned, så rejser hun sig med det samme igen. Selvom jeg sidder længe ved hende og nusser hende på maven inden hun sover, så rejser hun sig alligevel det øjeblik jeg går ud. 

Tror ikke der er noget at gøre. Det gør børn bare

Anmeld Citér

25. juli 2015

FruStolpe

Mettebids skriver:

Bliv ved, bliv ved, bliv ved. 

Det er en fase som jeg tror alle børn skal igennem. Jeg synes ikke den varede så længe, når bare man er konsekvent 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Isabel85

Det er bare en fase. Her nyttede det ikke noget at blive ved med at lægge hende ned igen, hun sprang op igen som en fjeder  Hun havde fundet ud af hvordan man rejste sig op i sengen og hendes krop kunne ikke lade være med at afprøve den nye færdighed  derfor blev hun bare ked af det, når vi lagde hende ned. Vi lod hende tumle rundt indtil hun blev træt og faldt i søvn. Og på et tidspunkt var det ikke så spændende mere. Jeg husker det som en laaang og hård periode, hvor min mand og jeg nogen gange måtte skifte "vagt" når det tog for lang tid. 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Bissen

Isabel85 skriver:

Det er bare en fase. Her nyttede det ikke noget at blive ved med at lægge hende ned igen, hun sprang op igen som en fjeder  Hun havde fundet ud af hvordan man rejste sig op i sengen og hendes krop kunne ikke lade være med at afprøve den nye færdighed  derfor blev hun bare ked af det, når vi lagde hende ned. Vi lod hende tumle rundt indtil hun blev træt og faldt i søvn. Og på et tidspunkt var det ikke så spændende mere. Jeg husker det som en laaang og hård periode, hvor min mand og jeg nogen gange måtte skifte "vagt" når det tog for lang tid. 

Tak for svar jeg må væbne mig med tålmodighed og vente på det går over  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.