Ideer til indslag til Bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.784 visninger
3 svar
1 synes godt om
25. juli 2015

Anonym trådstarter

Er lige anonym, hvis min veninde tilfældigvis skulle finde vej til siden

mine rigtig gode venner skal giftes lige om lidt og min veninde og jeg vil gerne lave en form for underholdning til brylluppet - vi er bare helt ideforladte!

så tøser - kom med alle jeres bedste forslag og erfaringer de vil blive taget imod med kyshånd

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2015

Chellie

Jeg lavede engang et lille "lotteri" for brudeparret, hvor der blev trukket lod blandt gæsterne om hvem, der skulle gøre hvad for enten brud eller gom i det første år.

Det foregik ved, at hver gæst fik et lille garderobe-nummer, herrerne fik blåt, damerne fik rødt.

Modparten af garderobe-numrene blev så lagt i to poser, hvor gommen og bruden skiftedes til at trække et nummer. Bruden trak herrer, gommen trak damer.

"Vinderen" fik så overrakt et lille diplom, med en aktivitet de skulle lave sammen med gom/brud på en bestemt måned i det kommende år. Fx. Gocart-ræs, picnic i det grønne, en tur på rulleskøjter, ud at kigge på hubertusjagt .. Jeg kan ikke huske dem længere, men det lykkedes at finde på en masse skægge ting.

Ialt blev der trukket 12 vindere - seks damer, seks herrer - Så brudeparret på skift blev taget ud til noget sjov én gang hver måned i det første år.

Det var fin underholdning for alle til festen, også fordi det ikke bare var endnu en tale, blandt en masse andre taler. Kan anbefales 

Anmeld Citér

25. juli 2015

Frk.S

Altså jeg lavede en af klassikerne til en af mine veninder: En æske med en flaske bobler og så med en revne i.

Så havde jeg klippet en masse hjerter og bad så hver gæst om at skrive en hilsen til brudeparret.
Det er så meningen at de først må åbne æsken på deres 1 års bryllupsdag, hvor de kan læse deres hilsner og dele en flaske bobler.

De blev rigtig glade for det.

Min mands søskende gjorde det også til os til vores bryllup. Det var fantastisk at sidde og mindes dagen og læse folks søde beskeder. Jeg havde blandt andet også lagt manden tale deri. 

Anmeld Citér

25. juli 2015

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Tip 13 

gæsteren får en kupon hvor de skal krydse af om de tror at gommen/bruden kan svaret om partneren 

Ved Kim hvad str sko Sanne bruger 

Hvad farve øjne har Kim - ved sanne det

hvad str tøj bruger sanne?

Hvad farve underbukser har Kim på lige nu?

Hvor mange tasker har Sanne? 

Hvad farve sko har sanne på lige nu

sådan i den dur. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.