Udløsning uden orgasme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.149 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juli 2015

Anonym trådstarter

Jeg har mødt en dejlig fyr som jeg er helt vild med

Men det undrer mig at han ikke får orgasme, men kun udløsning. De første gange vi var sammen undrede jeg mig over hvorfor han stoppede/ blev slap, for han var jo ikke kommet. Han fortæller mig så at han stort set aldrig får orgasme, en kun udløsning. Sådan har det altid været siger han, og altså ikke noget med mig at gøre.

Han har masser af lyst til sex, er nem at tænde og bliver hurtigt stiv. Men det andet undrer mig altså... nogen der har prøvet noget lignende? Og hvad kan jeg gøre for at hjælpe ham?

Jeg har selv rigtig svært ved at komme, så jeg ved godt at det ikke er noget jeg skal bore for meget i for ikke at gøre ham usikker... men jeg kunne jo godt tænke mig hvis eg kunne gøre noget så det var bedre for ham

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2015

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Jeg har mødt en dejlig fyr som jeg er helt vild med

Men det undrer mig at han ikke får orgasme, men kun udløsning. De første gange vi var sammen undrede jeg mig over hvorfor han stoppede/ blev slap, for han var jo ikke kommet. Han fortæller mig så at han stort set aldrig får orgasme, en kun udløsning. Sådan har det altid været siger han, og altså ikke noget med mig at gøre.

Han har masser af lyst til sex, er nem at tænde og bliver hurtigt stiv. Men det andet undrer mig altså... nogen der har prøvet noget lignende? Og hvad kan jeg gøre for at hjælpe ham?

Jeg har selv rigtig svært ved at komme, så jeg ved godt at det ikke er noget jeg skal bore for meget i for ikke at gøre ham usikker... men jeg kunne jo godt tænke mig hvis eg kunne gøre noget så det var bedre for ham

Jeg har lige googlet det og der er masser af mænd som ikke får orgasmer. Det er helt almindeligt så jeg ville bare acceptere at sådan er han. Han nyder sexen alligevel 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Anonym trådstarter

MysteriousAngel skriver:

Jeg har lige googlet det og der er masser af mænd som ikke får orgasmer. Det er helt almindeligt så jeg ville bare acceptere at sådan er han. Han nyder sexen alligevel 

Tak for svar

Sad også og googlede lidt i går, synes bare ikke jeg blev ret meget klogere  Kan godt være det er meget almindeligt, jeg har bare aldrig oplevet det før. Og tænker også det må være rigtig surt for ham. Men kan da godt være der ikke er så meget at gøre ved det, desværre.

Anmeld Citér

26. juli 2015

Kay

Det er helt normalt det er der rigtig mange mænd som ikke bare lige får Min mand er en af dem... Hans bliver så ved med at være stiv efter han har haft udløsning   og det fatter jeg ikke helt

Anmeld Citér

26. juli 2015

charthys

Kay skriver:

Det er helt normalt det er der rigtig mange mænd som ikke bare lige får Min mand er en af dem... Hans bliver så ved med at være stiv efter han har haft udløsning   og det fatter jeg ikke helt

Det må da også have sine Fordel ind ImMellem

Anmeld Citér

26. juli 2015

Kay

charthys skriver:

Det må da også have sine Fordel ind ImMellem

Du høre i altfald ikke mig brokke mig over det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.