Heej

Jeg blev tante for én uge siden, til en lille "stor" pige

Er lidt bekymret, så jeg må lufte ud her

Det der bekymrer mig er at, moderen snakkede så meget om hende. Og fortalte at hun sad med pigen på fanget, og holdt i hende sådan at hun også sat eller sådan. Og hun strakte sine ben imod sin mors mave, så hun stod

Det er jo slet ikke godt for ryggen til baby? De skal ikke sidde før de er ca. ½ år?

Hun vil slet ikke ud at trille en tur med hende, fordi det er så koldt. Men hvad med at klæde hende godt på o.s.v.? Det gør alle andre, untagen hun :O kender 3 personer der også fødte ugen før hende. Alle triller tur o.s.v.
Hun vil ikke engang udenfor døren med hende

Hun fortalte også mig at hun var så glad for hun endelig blev gravid o.s.v., hun har prøvet at blive gravid bag min brors ryg :O Og det virker meget som om hun ville have barn fordi de er søde o.s.v. og ikke ved hvad det helt drejer sig om eller sådan

? Hun begyndte også at snakke noget om at hun syntes det var noget mærkeligt med baby, fordi hun kun sover og spiser :O Det er jo det de gør i begyndelsen......... Er så bekymret, for hvad det næste bliver??

Anja - som vil have at baby skal have det godt <3 og ikke blive brugt næsten som en dukke
Anmeld