Ømme bryster = graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
9 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juli 2015

Anonym trådstarter

Har I prøvet at have ømme bryster uden at være gravide? Det har jeg nemlig ikke, og imorges gjorde det ligefrem ondt at gå ud af sengen, fordi de er så ømme. Så nu bliver jeg selvfølgelig en anelse nervøs for at der er noget?.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har I prøvet at have ømme bryster uden at være gravide? Det har jeg nemlig ikke, og imorges gjorde det ligefrem ondt at gå ud af sengen, fordi de er så ømme. Så nu bliver jeg selvfølgelig en anelse nervøs for at der er noget?.. 

Det skal lige siges at der er knap en uge til at mens Ca burde komme.. 

Anmeld Citér

25. juli 2015

Anna2706

Anonym skriver:

Bruger du prævention? For jeg har ofte ømme bryster inden menstruation og jeg er på p-piller, så nej, ømme bryster betyder ikke nødvendigvis graviditet :-) 

Anmeld Citér

25. juli 2015

Chellie

Jeg har ofte ømme bryster i tiden mellem ÆL og mens. Så desværre nej, det er ikke et entydigt bevis.

Anmeld Citér

25. juli 2015

L-Mortil3

Jeg har altid mega ømme bryster en uge før mens, stopper som regel på første blødningsdag...

Anmeld Citér

25. juli 2015

Hønsemor

Jeg er efter anden fødsel begyndt at få ømme bryster ca. ved ÆL og så kort igen inden mens..

Så hopper med vognen og siger at ømme bryster ikke nødvendigvis betyder graviditet 

Anmeld Citér

25. juli 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Gætter på pms. fionjeg også fra den ene dag til den anden dengang jeg fik ømme bryster før mens altid . Medmindre mens sp ikke konmer, kan der jobcære graviditet

Anmeld Citér

25. juli 2015

Anonym trådstarter

Nej jeg tager ikke noget prævention lige pt, da min krop lige skal finde sig selv efter bøvl med fødsel og en spiral og sådan..

Har planer om en p-stav men skal lige finde pengene til den. 

Det ville passe mig rigtig dårligt med en graviditet da jeg ikke bor sammen med min kæreste endnu. 

Jeg håber I har ret og det bare er pms, og det går over når mens forhåbentlig kommer inden længe.

Anmeld Citér

26. juli 2015

Abracadabra

Anonym skriver:

Nej jeg tager ikke noget prævention lige pt, da min krop lige skal finde sig selv efter bøvl med fødsel og en spiral og sådan..

Har planer om en p-stav men skal lige finde pengene til den. 

Det ville passe mig rigtig dårligt med en graviditet da jeg ikke bor sammen med min kæreste endnu. 

Jeg håber I har ret og det bare er pms, og det går over når mens forhåbentlig kommer inden længe.

Så er du forhåbentlig ikke gravid. 

Og hvad med at bruge prævention, hvis det passer så skidt med en graviditet? En abort forstyrrer jo også kroppens evne til at "finde sig selv". 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Så er du forhåbentlig ikke gravid. 

Og hvad med at bruge prævention, hvis det passer så skidt med en graviditet? En abort forstyrrer jo også kroppens evne til at "finde sig selv". 

Jeg ved godt det ikke er skide smart at "glemme" prævention og stå af i roskilde når man ikke har lyst til at være gravid. 

Som skrevet skal jeg lige finde pengene til det, men så skal jeg også have en p-stav. Dog har min kæreste tilbudt at betale noget af den, så så kan det snart lade sig gøre.

Jeg har ikke behov for at blive banket i hovedet, jeg kender konsekvenserne og er parat til at tage ansvar for dem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.