Mangler navn på film

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.382 visninger
21 svar
7 synes godt om
24. juli 2015

helle85

Ved ikke om den ligger det rigtige sted.

Jeg kan huske jeg har set en gyserfilm hvor der bor en dame ved en sø, jeg mener hun er gået fra sin man og flyttet i deres sommerhus, det spøger, på et tidspunkt bliver magnet bogstaverne flyttet rund på køleskabet og hun bliver trukket ned i søen er en sort dame og mere kan jeg ikke huske

håber der er nogen der kan hjælpe med hvad den hedder 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2015

Leneur

helle85 skriver:

Ved ikke om den ligger det rigtige sted.

Jeg kan huske jeg har set en gyserfilm hvor der bor en dame ved en sø, jeg mener hun er gået fra sin man og flyttet i deres sommerhus, det spøger, på et tidspunkt bliver magnet bogstaverne flyttet rund på køleskabet og hun bliver trukket ned i søen er en sort dame og mere kan jeg ikke huske

håber der er nogen der kan hjælpe med hvad den hedder 

Mener det er bag facaden med Michelle Pheiffer og Harrison Ford.... God film.... 

Anmeld Citér

24. juli 2015

Diosa85

Leneur skriver:

Mener det er bag facaden med Michelle Pheiffer og Harrison Ford.... God film.... 

Tror ikke det bag facaden. Der er hun ikke gået fra sin mand og der er ingen sort dame der trækker hende ned i søen. 

Anmeld Citér

24. juli 2015

Leneur

Diosa85 skriver:

Tror ikke det bag facaden. Der er hun ikke gået fra sin mand og der er ingen sort dame der trækker hende ned i søen. 

Jeg skriver også mener og det var bare mit bud, da det minder om den.... 

Anmeld Citér

24. juli 2015

Carina:-)

Tænkte også på facaden men ellers er der Gothika men hun er heller ikke gået fra sin mand...Hmm 

Anmeld Citér

24. juli 2015

helle85

Leneur skriver:

Det er desværre ikke den.

Anmeld Citér

24. juli 2015

SandraXOXO

Er det ikke den der bog af Stephen King, bare i film? Åh hvad dælen hedder den nu. Tænke tænke

Anmeld Citér

24. juli 2015

helle85

Diosa85 skriver:

Nej det er ikke den men er ikke 100% sikker på at det jeg kan huske kun er fra den film

Anmeld Citér

24. juli 2015

helle85

Carina:-) skriver:

Tænkte også på facaden men ellers er der Gothika men hun er heller ikke gået fra sin mand...Hmm 

Det er ikke bagfacaden jeg har set et klip af den da min veninde forslog den. Men jeg skal helt klart se den en dag 

Jeg må lige kigge på den anden og se om det er den men jeg mener den hedder noget med lake, men jeg er ikke sikker

Anmeld Citér

24. juli 2015

helle85

SandraXOXO skriver:

Er det ikke den der bog af Stephen King, bare i film? Åh hvad dælen hedder den nu. Tænke tænke

Det ved jeg ikke om den er  men jeg mener den hedder noget med lake men jeg er ikke 100% sikker. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.