Din mælk er sikkert helt fin, bare rolig:-)
Din mælk er sammensat præcis til at give næring til dit barn, og man kan intet sige om næringsværdien på baggrund af konsistens mv.
Lad baby sutte godt færdig ved brystet, og når baby selv beder om det andet, så skifter du. Undlad at tage baby fra, før baby selv slipper eller når baby ikke længere synker.
Det bedste du kan gøre for din baby, for amningen og for din mælkeproduktion, er at tro på at din krop ved hvad den laver, og at du har rigeligt med god og nærende mælk.
Jeg har perioder med helt tynd skummetmælks-agtig mælk, og perioder med mere tyk og hvid mælk, og jeg tænker at min krop tilpasser sig babys behov. Er den mere tynd skyldes det måske at baby har brug for mere væske, og tyknes den så er der måske mnere behov for at blive mættet.
De små gennemgår udvikling i ryk, vejret skifter, deres appetit skifter, indtag af fast føde skifter og alt sammen er vores krop bygget til at forstå og tilpasse sig.
Tager baby ikke på, bliver han sløv eller gul, har han ikke våde bleer så kan du begynde at gøre en indsats. Jeg vil foreslå dig atse påammenet, eller meld dig til gruppen på facebook, det er smadder god hjælp:-)
God amning:-)
Anmeld
Citér