er babyrede must have??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2015

linkon

Den er nok ikke et must have, men det er nok en af de ting vi er mest glade for til vores datter og vil bestemt ikke undvære det :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2015

lineog4

En af de ting jeg overhovedet ikke vidste man kunne savne,så vil sige nej er must er det absolut ikke 

En lift fungerer fint og er endda så smart den også kan svinges og vugges. Og tænker hvis man får en baby som svøbes fx så må det blive utrolig varmt også med en babyrede....

Anmeld Citér

23. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
lineog4 skriver:

En af de ting jeg overhovedet ikke vidste man kunne savne,så vil sige nej er must er det absolut ikke 

En lift fungerer fint og er endda så smart den også kan svinges og vugges. Og tænker hvis man får en baby som svøbes fx så må det blive utrolig varmt også med en babyrede....

Vi oplevede faktisk at hun havde det varmere i liften når hun blev svøbt end i babynest

Anmeld Citér

23. juli 2015

Babyklokke

Jeg ville ikke kunne undvære min babyrede. Den er så dejlig nem st have med, så når vi er på besøg rundt omkring kan baby ligge sikkert på sofaen. Også herhjemme sover baby på sofaen i reden. Jeg vil ikke ha kunne undværet min ihvertfald. 

Anmeld Citér

23. juli 2015

hesøth

Øhh nej - har aldrig hørt om sådan en før.

Man kommer langt med barnevogn, lift og en tremmeseng til de første 3-4 år ;-)

Mine tre har aldrig haft andet!

Anmeld Citér

23. juli 2015

Christabelle

Vi kunne ikke undvære vores. Det var det eneste sted vores datter ville være/sove de første 3-4 mdr. Bortset fra ovenpå mig eller på min arm... havde hun ville ligge i liften kunne vi snildt have undværet den, men sådan skulle det ikke være. Købte den i et desperat forsøg på at kunne komme i bad   Og det var det bedste køb!

Anmeld Citér

23. juli 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg vil sige nej, for nu har jeg fået to børn og måtte alligevel Google hvad det var...

Mine unger sov i liften de første par mdr. og rykkede så over i tremmesengen... jeg kan ikke huske hvad vi gjorde med knægten, men da Elise flyttede fra lift til tremmeseng 'halverede' vi sengen med en dyne...

Anmeld Citér

23. juli 2015

Mama93

Ms.Sunshine skriver:

Jeg vil sige nej, for nu har jeg fået to børn og måtte alligevel Google hvad det var...

Mine unger sov i liften de første par mdr. og rykkede så over i tremmesengen... jeg kan ikke huske hvad vi gjorde med knægten, men da Elise flyttede fra lift til tremmeseng 'halverede' vi sengen med en dyne...

Kan de sove i barnevogn s liften??

Anmeld Citér

23. juli 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Mama93 skriver:

Kan de sove i barnevogn s liften??

ja... mine unger lå i liften indtil de voksede fra den...

med min datter var det rigtig godt, for så behøvede vi ikke at flytte vejrtrækningsalarmen fra barnevogn til seng og tilbage igen alt efter om hun skulle sove ude om dagen eller inde om natten...

Anmeld Citér

24. juli 2015

Mama93

Ms.Sunshine skriver:

ja... mine unger lå i liften indtil de voksede fra den...

med min datter var det rigtig godt, for så behøvede vi ikke at flytte vejrtrækningsalarmen fra barnevogn til seng og tilbage igen alt efter om hun skulle sove ude om dagen eller inde om natten...

Okay det vidste jeg ik, men kan de sover i liften også nede i tremme sengen eller?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.