Få Op Til 150Kr I Rabat På www.hopogleg.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.116 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. juli 2015

hopogleg.dk

Hej,

Det må være sommervarmen der er gået til hovedet. For du kan nu få 3 typer rabat på hopogleg.dk

Og det får du ved, at du f.eks. køber en juniorseng. Og der er børnesenge både med og uden madras.

Men du kan opnå rabat, uanset hvad du vælger at købe. Det eneste du skal gøre, for at få rabat er. At du skal gå til hjemmesiden Her

Og nede i venstre hjørne, skal du se efter en lille motorcykel billede, hvor der står "Tryk Her Og Få Rabat" (vises på en tablet og en pc, og på en mobil popper der et vindue frem).

Og når du trykker der, kommer der et vindue frem, hvor du har mulighed for at skrive din e-mail. Og derefter får du sendt koderne.

• Ved køb på over 500kr= 50kr i rabat
  • Ved køb på over 1000kr= 100kr i rabat
  • Ved køb på over 1500kr= 150kr i rabat

(Efter lidt tid popper der også et vindue frem, hvori du har mulighed for at skrive din e-mail, for derefter at få tilsendt rabat koderne)

Når du så tjekker ud, og hvor du skal skrive dine info. Så er der et rabat felt, hvori du starter med at skrive den kode der passer med det beløb du har købt for. Og så bliver rabatten fratrukket det fulde beløb.

God sommer.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2015

Spirrevip

Hehe... jeg vil da gerne have 1500 kr i rabat, hvis jeg køber for 1500 det skal du måske have rettet..

Anmeld

23. juli 2015

hopogleg.dk

Spirrevip skriver:

Hehe... jeg vil da gerne have 1500 kr i rabat, hvis jeg køber for 1500 det skal du måske have rettet..

Ja pyhaaa det er varmen der gør det

Takker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.