Sexsygdomme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2015

Benjamins'mor

Jeg blev tjekket for HIV, klamydia, svamp og herpes da jeg var gravid med nr. 2. 

Jeg blev ikke tjekket for noget da jeg ventede den første.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2015

SofiaMik

Kvinder bliver testet for klamydia ved en podning i skeden.

mænd bliver testet med en urinprøve.

Det passer altså ikke, min læge har lige podet mit urinrør for det, så der tager du fejl.

Jeg har prøvet det før og min mand har også fået testet via en vatpind i urinrøret.

Anmeld Citér

23. juli 2015

modesty

Det passer altså ikke, min læge har lige podet mit urinrør for det, så der tager du fejl.

Jeg har prøvet det før og min mand har også fået testet via en vatpind i urinrøret.

i "gamle dage" gjorde man det i urinrøret, så der er muligvis nogle læger der stadig bruger den metode. Men de fleste poder i skeden nu.

Og det er klart at din mand bliver podet i urinrøret, der er ligesom ikke så mange andre steder med slimhinde at pode fra. 

Anmeld Citér

23. juli 2015

Mom

Profilbillede for Mom
modesty skriver:

i "gamle dage" gjorde man det i urinrøret, så der er muligvis nogle læger der stadig bruger den metode. Men de fleste poder i skeden nu.

Og det er klart at din mand bliver podet i urinrøret, der er ligesom ikke så mange andre steder med slimhinde at pode fra. 

Man kan pode både ved livmoderhalsen og urinrøret. Intet er mere sikkert end det andet, eller oldnordisk for den sags skyld.

Anmeld Citér

23. juli 2015

SofiaMik

Jeg har læst at man bedst finder bakterierne der. Og ja min læge gør det stadig i urinrøret. Ville bare lige understrege, at jeg altså ikke tager fejl, da anden bruger antydede, at jeg gjorde.

Anmeld Citér

23. juli 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
SofiaMik skriver:

Jeg har læst at man bedst finder bakterierne der. Og ja min læge gør det stadig i urinrøret. Ville bare lige understrege, at jeg altså ikke tager fejl, da anden bruger antydede, at jeg gjorde.

Jeg har ikke antydet noget som helst.

Anmeld Citér

23. juli 2015

SofiaMik

EBK skriver:

Jeg har ikke antydet noget som helst.

Hvad er det så, du vil med dit svar til mig? 

Anmeld Citér

24. juli 2015

Jegkiggerpåfugle

Er det ikke også fuldstændig ligegyldigt om man bliver podet det ene eller det andet sted jeg tænker hvis bare de finder ud af om man har kønssygdommen eller ej.

til ts jeg blev inden henvisning til fertilitetsklinikken podet for ALT flere gange om måneden - blev ved med at sige til lægen jeg kun havde været sammen med manden og ham havde ikke andre partnere end mig. Men er du utryg så som de andre siger ring til lægen og få det tjekket. Better safe than sorry

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.