Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tænk at da jeg kun var i uge 3-4 stykker fandt ud af at jeg ventede mig
og da jeg nåede uge 12 opdagede vi ikke en men 2 hjerteblink
det har været en rejse med MEGET nervøsitet, vil de begge leve? er de der begge 2? er de begge raske? osv osv , da jeg kom i uge 16 opdagede vi det blev både en dreng og en pige vi blev hurtige enige om at det skulle være Kamilla og Jonas og uanset hvornår vi var til undersøgelser eller scanninger, var ALT efter bogen
i morgen rammer jeg så 37+6 og kl 17:30 skal jeg møde til igangsættelse af mine dejlige tvillinger
jeg er så mega spændt!! vi havde håbet på de ville komme spontant selv, men de er allerede godt stædige hehe, såå vi må tage det med at de skal have lidt hjælp til at komme ud hihi . .
sidst lå min pige klar parat til afgang ved scanning, hvor at brormand lå i uk, så er spændt om det bliver en sædefødsel med ham håber dog han har fået drejet sig rundt
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SnartMorTil>4 skriver: tænk at da jeg kun var i uge 3-4 stykker fandt ud af at jeg ventede mig og da jeg nåede uge 12 opdagede vi ikke en men 2 hjerteblink det har været en rejse med MEGET nervøsitet, vil de begge leve? er de der begge 2? er de begge raske? osv osv , da jeg kom i uge 16 opdagede vi det blev både en dreng og en pige vi blev hurtige enige om at det skulle være Kamilla og Jonas og uanset hvornår vi var til undersøgelser eller scanninger, var ALT efter bogen i morgen rammer jeg så 37+6 og kl 17:30 skal jeg møde til igangsættelse af mine dejlige tvillinger jeg er så mega spændt!! vi havde håbet på de ville komme spontant selv, men de er allerede godt stædige hehe, såå vi må tage det med at de skal have lidt hjælp til at komme ud hihi . . sidst lå min pige klar parat til afgang ved scanning, hvor at brormand lå i uk, så er spændt om det bliver en sædefødsel med ham håber dog han har fået drejet sig rundt
God fødsel. Og dejligt billede af dine tvillinger.
Ej hvor spændende
rigtig god fødsel!!!!
Pøj pøj
Har selv lige født tvillinger. Det er bare så stor en oplevelse med de to små! <3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128