Så sker det endelig i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.231 visninger
3 svar
11 synes godt om
22. juli 2015

MorTil4<3

tænk at da jeg kun var i uge 3-4 stykker fandt ud af at jeg ventede mig  

og da jeg nåede uge 12 opdagede vi ikke en men 2 hjerteblink 

det har været en rejse med MEGET nervøsitet, vil de begge leve?
er de der begge 2? er de begge raske? osv osv , da jeg kom i uge 16 opdagede vi det blev både en dreng og en pige  vi blev hurtige enige om at det skulle være Kamilla og Jonas  og uanset hvornår vi var til undersøgelser eller scanninger, var ALT efter bogen 

i morgen rammer jeg så 37+6  og kl 17:30 skal jeg møde til igangsættelse af mine dejlige tvillinger 

jeg er så mega spændt!! vi havde håbet på de ville komme spontant selv, men de er allerede godt stædige hehe, såå vi må tage det med at de skal have lidt hjælp til at komme ud hihi . . 

sidst lå min pige klar parat til afgang ved scanning, hvor at brormand lå i uk, så er spændt om det bliver en sædefødsel med ham  håber dog han har fået drejet sig rundt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2015

God-mor

SnartMorTil>4 skriver:

tænk at da jeg kun var i uge 3-4 stykker fandt ud af at jeg ventede mig  

og da jeg nåede uge 12 opdagede vi ikke en men 2 hjerteblink 

det har været en rejse med MEGET nervøsitet, vil de begge leve?
er de der begge 2? er de begge raske? osv osv , da jeg kom i uge 16 opdagede vi det blev både en dreng og en pige  vi blev hurtige enige om at det skulle være Kamilla og Jonas  og uanset hvornår vi var til undersøgelser eller scanninger, var ALT efter bogen 

i morgen rammer jeg så 37+6  og kl 17:30 skal jeg møde til igangsættelse af mine dejlige tvillinger 

jeg er så mega spændt!! vi havde håbet på de ville komme spontant selv, men de er allerede godt stædige hehe, såå vi må tage det med at de skal have lidt hjælp til at komme ud hihi . . 

sidst lå min pige klar parat til afgang ved scanning, hvor at brormand lå i uk, så er spændt om det bliver en sædefødsel med ham  håber dog han har fået drejet sig rundt 

God fødsel. Og dejligt billede af dine tvillinger. 

Anmeld Citér

22. juli 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ej hvor spændende

rigtig god fødsel!!!!

Anmeld Citér

23. juli 2015

Miss BananaHammock

Pøj pøj  

Har selv lige født tvillinger. Det er bare så stor en oplevelse med de to små! <3

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.