Opkast, hvidt skum?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.010 visninger
6 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. juli 2015

Anonym trådstarter

Jeg har de sidste fire-fem måneder kastet op, ikke hver dag, men ca hver 3-4. dag, kaster jeg Hvidt skum op. Aldrig mad eller andet. Det er oftes om morgenen, men det varierer. Jeg er IKKE gravid og umiddelbart kan jeg fint tåle gluten og sådan. Jeg har hovedpine dagligt, er så træt og får indimellem ret ondt i underlivet, ikke nødvendigvis i forbindelse med at jeg kaster op. Jeg er frygtelig ked af min læge og derfor har jeg udskudt at få det undersøgt, men den sidste uge føler jeg det er blevet værre, så overvejer kraftigt at søge læge (flytter dog om 23 dage, og skifter også læge der, så har hele tiden været planen at søge læge derefter hvis det fortsatte) Men nu ved jeg ikke helt hvad jeg skal gøre. Ved godt jeg kun selv kan mærke efter, men vil lige spørge her alligevel. Nogen der har en idé om hvad det kan være? Og om det er 'forsvarligt' at vente med lægen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2015

Anonym trådstarter

Slet ingen? Mine lymfekirtler hæver også, både hals og armhuler, i tide og utide. Varer mellem 12-24 timer, ingen feber eller andet, bare hævelse og lidt synlebesvær og så er det væk igen. Har haft ringet til lægen som holder ferielukket lige nu. Kan jeg ringe til lægevagten eller bliver jeg hysterisk nu? Håber sådan nogen har nogle råd 

Anmeld Citér

22. juli 2015

SAL

Anonym skriver:

Slet ingen? Mine lymfekirtler hæver også, både hals og armhuler, i tide og utide. Varer mellem 12-24 timer, ingen feber eller andet, bare hævelse og lidt synlebesvær og så er det væk igen. Har haft ringet til lægen som holder ferielukket lige nu. Kan jeg ringe til lægevagten eller bliver jeg hysterisk nu? Håber sådan nogen har nogle råd 

Jeg ville komme til vagtlæge NU! Det lyder IKKE normalt! Ring så du kan komme i behandling eller til videre undersøgelse! God bedring...

Anmeld Citér

22. juli 2015

Jegkiggerpåfugle

Jeg havde også søgt læge - og måske lidt før. Ligeså snart jeg føler at min krop ikke er som den skal være må jeg godt nok erkende jeg kontakter lægen, hellere en gang for meget end en gang for lidt - er ikke hypokonder men er OBS på mit helbred

håber ikke det er noget alvorligt men kontakt lægen NU

Anmeld Citér

22. juli 2015

nanan78

Profilbillede for nanan78

Jeg vil til dels give de andre ret. Det er IKKE normalt at kaste regelmæssigt op, og de hævede kirtler skal også undersøges. Siden her er ikke det rette sted at søge hjælp. Når det så er sagt kan du ikke tillade dig at ringe til vagtlægen. Vagtlægen er til akut opstået sygdom, dine symptomer har stået på i månedsvis. Når din egen læge er på ferie, er der en afløser, som du kan kontakte i morgen. 

Anmeld Citér

22. juli 2015

Anonym trådstarter

Tak for svar. 

Jeg har umiddelbart heller ikke lyst til at kontakte vagtlægen. Dog er der altså ingen afløser hos min læge, på hans telefonsvarer henviser han til lægevagten og fortæller han holder ferie. Så der er ingen reserve læge.

Anmeld Citér

22. juli 2015

Elgaard73

Jeg giver de andre ret. Afsted til lægen.

Ikke at jeg tror at det er noget alvorligt, men alligevel...

Det kunne lyde som noget mavekatar, eller en mave/tarm infektion. Det sidste falder i ret god tråd med at du ind imellem får feber og hævede kirtler (klassiske symptomer på infektion eller betændelsestilstand i kroppen).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.