Kan det være tænderne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. juli 2015

Anonym trådstarter

hej piger.

min søn på 6 mdr fik en tand for næsten 2 uger siden (den første)han  havde mange opvågninger om natten men ikke noget med skrig og skrål.

nu kan jeg se at den næste ligger lige under gummerne.

han skreg som en gal igår da han skulle puttes. Og var længe om at falde i søvn. Jeg mistænker her at det er hans tand der er på vej så det gør ondt. Jeg giver ham en panodil og han falder i søvn da den virker.

kl 4 i nat vågnede han så og skreg helt vildt igen. Intet hjalp kun at jeg gav ham en panodil mere.

men der er intet her om dagen.

jeg tænkte også hans øre men der er intet når han skal puttes her om dagen. 

Men har tænkt mig at prøve og købe noget af detden gummecreme halløj idag. Og se om det kan hjælpe lidt.

Men kan det virkelig være tænderne der gør ham så ulykkelig om aftenen/natten?

nogen der har prøvet det samme?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Ja min datter er ved at få tænder nu, og hun vågner ofte om natten, hvilket hun ikke plejer. 

Hun har også haft noget med ørene, men der skreg hun virkelig. Det var også om dagen....

Anmeld Citér

20. juli 2015

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Ja min datter er ved at få tænder nu, og hun vågner ofte om natten, hvilket hun ikke plejer. 

Hun har også haft noget med ørene, men der skreg hun virkelig. Det var også om dagen....

Det er nemlig også min tanke at han ikke har noget med ørene for så ville han jo ogsåskrige om dagen.

men købte det der gummecreme. Og idag er han faldet isøvn uden problemer. Så satser stærkt på det er det der driller ham i øjeblikket ��

Anmeld Citér

20. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Det er nemlig også min tanke at han ikke har noget med ørene for så ville han jo ogsåskrige om dagen.

men købte det der gummecreme. Og idag er han faldet isøvn uden problemer. Så satser stærkt på det er det der driller ham i øjeblikket ��

Det kunne da godt lyde sådan så

Anmeld Citér

20. juli 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

hej piger.

min søn på 6 mdr fik en tand for næsten 2 uger siden (den første)han  havde mange opvågninger om natten men ikke noget med skrig og skrål.

nu kan jeg se at den næste ligger lige under gummerne.

han skreg som en gal igår da han skulle puttes. Og var længe om at falde i søvn. Jeg mistænker her at det er hans tand der er på vej så det gør ondt. Jeg giver ham en panodil og han falder i søvn da den virker.

kl 4 i nat vågnede han så og skreg helt vildt igen. Intet hjalp kun at jeg gav ham en panodil mere.

men der er intet her om dagen.

jeg tænkte også hans øre men der er intet når han skal puttes her om dagen. 

Men har tænkt mig at prøve og købe noget af detden gummecreme halløj idag. Og se om det kan hjælpe lidt.

Men kan det virkelig være tænderne der gør ham så ulykkelig om aftenen/natten?

nogen der har prøvet det samme?

Ja det kan sagtens være. Min den store havde også feber ved tandfrembrud

Anmeld Citér

20. juli 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ondt i ørene viser sig ikke nødvendigvis om dagen. Min dreng havde det fint om dagen men havde ondt om natten. Min læge sagde at det var forskelligt fra barn til barn. 

Men jeg ville vente til tanden kom frem først og se om det ikke bare var det

Anmeld Citér

20. juli 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Ondt i ørene viser sig ikke nødvendigvis om dagen. Min dreng havde det fint om dagen men havde ondt om natten. Min læge sagde at det var forskelligt fra barn til barn. 

Men jeg ville vente til tanden kom frem først og se om det ikke bare var det

Han skreg ikke her til aften efter han havde fået det gummecreme på. Så satser på det er tænderne. 

Den store havde heller ikke ondt ved mellemøresbetændelse. Men heller ikke ved de første tænder. Kun kindtænderne. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.