Spar penge på bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.938 visninger
5 svar
4 synes godt om
19. juli 2015

Anonym trådstarter

Tænkte det kunne være til manges fordel med en tråd hvor der deles tips til at spare penge på bleer  ( jeg vil i hvert fald gerne høre jeres tips)

Hvor har de køb x antal og få en gratis?

Nogle dage hvor bleer er særlig billige?

Ka der spares penge på at Købe i fx Tyskland? 

Andet? 

Tager i mod svar med kyshånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis man er fanatisk libero-fan har kiwi libero til 55kr pr pakke og hver 4. Pakke er gratis hvis man er medlem (som er gratis at være) vi benyttede det i starten hvor libero bare sad bedst på den bette.

nu duer det meste, så vi køber alle de billige typer  Lidl, rema, nettos, aldi - det hvor vi nu lige handler. 

Anmeld Citér

19. juli 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi køber libero triplepakker primært i Bilka på tilbud. Der fås de til 200-230 når de er billige. Det er tre pakker og prisen Per ble afhænger af hvilken størrelse og om det er alm/Bukseble. Husk det er d store pakker og ikke som i fx Kiwihvor det er de små

det bliver under 2 kroner pr ble hvilket jeg personligt ikke synes er særlig dyrt. Den dag vi brugte flest brugte vi 19 bleer. Det er hurtigt at se hvad det har kostet den dag. Men det var også ekstremt. I de første uger brugte vi flest, men fx nu bruger vi ca 6-8 om dagen. Når hun er i dagpleje har vi de mindre. 

For mig er det ikke prisen på bleen der er problemet, snarere prisen på bind eller ob'er/tampax der er helt hen i vejret fx.

Anmeld Citér

19. juli 2015

Mamacita til 2 piger

Jeg har været libero fan, MEN jeg prøvede en dag de der bleer som føtex/billa har af deres eget mærke -Vores - tror jeg de hedder. De er simpelthen super gode, og de er mærket med svane/astma-allergi, de har en god pasform, suger fint, indkapsler lugten fint og så koster de lige under 1 kr stk. I hvertfald i vores str. 4.. 

Det eneste er, at de er lidt små i str. synes jeg..  

Har også prøvet aldi/rema's/änglamark og dem var jeg ikke så glade for.. 

Anmeld Citér

19. juli 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
SDD skriver:

Vi køber libero triplepakker primært i Bilka på tilbud. Der fås de til 200-230 når de er billige. Det er tre pakker og prisen Per ble afhænger af hvilken størrelse og om det er alm/Bukseble. Husk det er d store pakker og ikke som i fx Kiwihvor det er de små

det bliver under 2 kroner pr ble hvilket jeg personligt ikke synes er særlig dyrt. Den dag vi brugte flest brugte vi 19 bleer. Det er hurtigt at se hvad det har kostet den dag. Men det var også ekstremt. I de første uger brugte vi flest, men fx nu bruger vi ca 6-8 om dagen. Når hun er i dagpleje har vi de mindre. 

For mig er det ikke prisen på bleen der er problemet, snarere prisen på bind eller ob'er/tampax der er helt hen i vejret fx.

Lige en side note til det med bind og tamponer. Der kan man nemlig spare mange penge ved at vælge en menstruationskop. Jeg er super glad for min, da den både sparer miljøet og min pengepung

Anmeld Citér

18. august 2015

JeanetteK

Ville lige dele denne side som jeg faldt over i går:  http://www.blerefill.dk/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.