Hej med alle JEr.
Jeg har brug for lidt råd og vejledning. Har i de sidste mane uger tænkt på at ringe og snakke med lægen ang at blive sygemeldt i forbindelse med min graviditet, da jeg har det af RØv. Men jeg kan ikke få mig selv til det, da jeg er bagne for at det hele nærmest er noget jeg går og bliver mig ind.
Har konstant kvalme, ikke at jeg skal kaste op, men bare kvalme. Bliver især udløst når jeg skal spise. Føler sult, men bliver dårlig, når jeg skal spise. Prøver at tvinge mad ned, hvilket ikke er rart.
Trodst at jeg tager mine vitaminer hver dag, så er jeg SÅ træt. Kl 1400 ude på arbejdet, kan jeg næsten ikke mere. Og kan ikke vente til at jeg kan komme til at ligge ned, hvilket der er lange udsigter til, da jeg først skal hjem, hente min datter lave mad, bade hende og putte hende. ( min kæreste arbejder i Esbjerg, vi bor i Viborg. Enten er han meget sent hjemme og mange dage slet ikke) Jeg er så udmattet og kl allersenest 2000 der sover jeg til næste morgen kl 0600 hvor det hele starter forfra:0(
Er så udmattet pga kvalme og træthed, at der intet overskud er til noget som helst. Men synes umiddelbart det er et tyndt grundlag for at blive sygemeldt, men synes bare heller ikke at hverdagen er til at komme igennem.
Nogle der kan komme med deres erfaringer omkring evt. sygemelding. Er jeg pyllert og bare skal tage mig sammen ekker???
Knus fra en lidt fortvivlet Christina, som er træt at af være "så ramt" og er overrasket over hvor forskellige 2 graviditeter kan være. Da jeg ventede Asta havde jeg ingen kvaler ovrhovedet.
Anmeld