Hvornår stopper man med at bruge puslebord?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2015

God-mor

God-mor skriver:

Vi flyttede til en støtte lejlighed da vores datter var knap 1 år, og vi gad ikke have puslebordet med, så vi har lagt puslepuden på vaskemaskinen ude på badeværelset og det fungere fint. Man har ikke behov for et puslebord men blot puslepuden. Barnet tror jeg er helt ligeglad med puslebord eller ej. Kan godt forstå du ikke vil have det med og slet ikke når han er så stor. 

Større *

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2015

God-mor

Anonym skriver:

Jer der ikke bruger puslebord, hvor opbevarer i sådan noget som bleer, klude, vådservietter og diverse creme? 

Har en kommode på badeværelset som det hele står i/på

Anmeld Citér

19. juli 2015

MorTilN

Vi har tænkt os at købe inden en puslekommode som kan omdannes til en almindelig kommode eller et puslebord jeg har set i ikea som kan omdannes til skrivebord��

Anmeld Citér

20. juli 2015

MorDk

Min datter fylder 3 til september. Vi fjernede pulsepladen fra sengen for 2 mdr. siden. Hun er blefri nu (om dagen) 

Anmeld Citér

20. juli 2015

vitapigen

Vi har puslehynde på badeværelsesbordet. Det et fantastisk dejlig nemt. Men som de andre siger ville jeg købe et bord man kan folde sammen og gemme væk hvis i ikke har et sted i badeværelse eller bryggers puslehynden kan ligge

Anmeld Citér

11. juli 2019

HenrikLaCour

Vi stoppede da vores Agnete blev.. hvad var det.. lige lidt over 2 år. Men ved vi har nogle vennepar som både stoppede før og efter, så tror virkelig det er meget forskelligt, også ift. hvilket udstyr man har,  som virkede super godt og var mega praktisk, hed vist noget med Nelly. 
Men der ved 2årsalderen synes vi ikke rigtig det var nødvendig mere og fandt andre løsninger.

Håber det kan bruges men tænker I skal gøre det ud fra hvad der er nemmest or jer

Anmeld Citér

11. juli 2019

Missyou

Vi brugte puslebord på badeværelset til de begge smed bleen. Men de smed den også tidligt. 2,2 og 2,5 år. Min yngste på nu 3 1/2 bruger dog stadig  Nat ble men har ikke haft puslebord siden han smed den i dagtimerne ☺️

Anmeld Citér

11. juli 2019

MorTil3+

Vi har aldrig brugt puslebord, jeg har altid skiftet på gulvet på en puslepude

Anmeld Citér

11. juli 2019

Anonym

HenrikLaCour skriver:

Vi stoppede da vores Agnete blev.. hvad var det.. lige lidt over 2 år. Men ved vi har nogle vennepar som både stoppede før og efter, så tror virkelig det er meget forskelligt, også ift. hvilket udstyr man har,  som virkede super godt og var mega praktisk, hed vist noget med Nelly. 
Men der ved 2årsalderen synes vi ikke rigtig det var nødvendig mere og fandt andre løsninger.

Håber det kan bruges men tænker I skal gøre det ud fra hvad der er nemmest or jer

Eftersom tråden er fra 2015 og ungen nu er 6 år, så tror jeg, at puslebordet er droppet.

Hvor graver I de gamle tråde op henne???!??!!!

Anmeld Citér

11. juli 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi står og skal flytte om et par måneder og jeg vil gerne lave et fint værelse til min 2-årige. Værelset han skal have er ikke særlig stort, så jeg synes at det er spild af plads at sætte puslekommoden derind, men min mand mener at vi stadig har brug for den. Jeg bruger aldrig puslebordet, og har ikke gjort det de sidste 3-4 måneder, og det er hovedsageligt mig som skifter og giver tøj på. Min mand mener at vi skal have puslebordet på hans værelse indtil han er blefri, da det så er nemmere hvis vi har bedsteforældre på besøg da det altid er dem der skifter ham. Men de besøger os måske i gennemsnit en gang om måneden, så jeg synes ikke at jeg vil have et puslebord til at stå og fylde bare til det formål.. 

Hvornår stoppede / har i tænkt jer at stoppe med at bruge puslebord? 

Jeg skal have overbevist min mand om at det sagtens kan undværes, og min svigermor blander sig så meget at han også tager hendes mening med i sine overvejelser 

Fejl - gammel tråd

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.