hvorfor Emmaljunga, odder osv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. september 2009

MaleneGærup

Holder de dyre mærker bedre eller er det lidt opreklameret/ snobberi at babyudstyret skal hedde noget helt specielt?

Jeg venter mit første barn og vil selvfølgelig gerne have det bedste til bebsen, men er bare ikke villig til at betale alle de penge som det koster. Ved jo barnet er ligeglad med hvilket mærke det er, bare det er fint og fungerer.
Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
MaleneGærup skriver:

Holder de dyre mærker bedre eller er det lidt opreklameret/ snobberi at babyudstyret skal hedde noget helt specielt?

Jeg venter mit første barn og vil selvfølgelig gerne have det bedste til bebsen, men er bare ikke villig til at betale alle de penge som det koster. Ved jo barnet er ligeglad med hvilket mærke det er, bare det er fint og fungerer.
Malene

jeg er fuldstændig ligeglad med mærket... Jeg vil have kvalitet, noget der opfylder alle sikkerhedskrav, og så skal det være praktisk..
Mht. barnevogn kigger vi på en Brio Kompakt Plus, - dels fordi den er smadder lækker og Brio er god kvalitet, men mest af alt fordi den skal kunne være i min lille polo, og det er ikke mange barnevogne der kan det
Jeg har også kigget på modeller fra Odder og Emmaljunga som kunne være i bilen, men synes simpelthen ikke det er alle pengene værd - bare fordi der står et bestemt navn på! Brio ligger ikke i den helt billige ende, men jeg tror også man skal passe på barnevognen ikke bliver for billig, da det helt sikkert vil påvirke kvaliteten på det ene eller andet punkt og f.eks. gøre at vognen hurtigere ruster!?
Puha, det blev egentlig et langt svar!

Knus Caroline 16+4

Anmeld

15. september 2009

frk Jensen

Jeg ved ikke om de dyre mærker er bedre.. men jeg har en emmaljunga vogn og er bare super glad for den. Jeg havde til at starte med købt en brugt simo, men var slet ikke tilfreds med den da den var meget stiv at køre med. Min emmaljunga er meget nem at komme rundt med og er ikke vildt stor

Jeg gav 5000 kr for min barnevogn og er glad for at jeg købte en lidt dyre vogn.. Jeg faldte for den med det samme, og vidste med mig selv at jeg ikke ville blive glad for en af de billigere modeller

Jeg syns man skal købe det man syns om og hvad man nu kan lide og hvad der passer en selv og tegnebogen.

Knus..

Anmeld

15. september 2009

netdaddy

Vi har en Odder vogn, men kun fordi den model var den eneste der kunne knække langt nok ned i styret til at min hustru kunne gå med den uden at få ondt i skuldrene (hun er kun 157 cm høj), samtidig med at den skulle kunne gå op og passe til min højde også (178 cm).

Samtidig synes min hustru at standardstellet var tungt at løfte, så vi måtte skaffe et letvægtsstel der gjorde den 2500,- kr. dyrere.

Så alt ialt måtte vi slippe horible 9300 for en barnevogn.

Heldigvis er knægten meget glad for sin barnevogn....så det er et lille plaster på såret.

Anmeld

15. september 2009

Vingummien

Har en Emaljunge og er faldet for det mærke. Købte en med det hele. Og vil ikke bytte den for en anden.
Er super god at køre med og dem bumper ikke af sted hvis der er ujævnt og så holder den bare. Vi har aldrig haft flade dæk eller lign da vi købte specielle dæk til den. Og så er den bare super blød og dejlig lang. Og en god stor kaleche og udluftning i bunden osv som man kan åbne og lukke.

Har prøvet at køre med andre, men har faktisk ikke endnu prøvet en der var ligeså blød at køre med

Men man skal jo købe den man syntes er rigtig og ikke bare fordi en anden syntes den er bedst.

Nogen er vilde med odder jeg syntes at odder er noget l... og andre syntes ok emaljunge er noget l...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.