MaleneGærup skriver:
Holder de dyre mærker bedre eller er det lidt opreklameret/ snobberi at babyudstyret skal hedde noget helt specielt?
Jeg venter mit første barn og vil selvfølgelig gerne have det bedste til bebsen, men er bare ikke villig til at betale alle de penge som det koster. Ved jo barnet er ligeglad med hvilket mærke det er, bare det er fint og fungerer.
Malene
jeg er fuldstændig ligeglad med mærket... Jeg vil have kvalitet, noget der opfylder alle sikkerhedskrav, og så skal det være praktisk..
Mht. barnevogn kigger vi på en Brio Kompakt Plus, - dels fordi den er smadder lækker og Brio er god kvalitet, men mest af alt fordi den skal kunne være i min lille polo, og det er ikke mange barnevogne der kan det

Jeg har også kigget på modeller fra Odder og Emmaljunga som kunne være i bilen, men synes simpelthen ikke det er alle pengene værd - bare fordi der står et bestemt navn på! Brio ligger ikke i den helt billige ende, men jeg tror også man skal passe på barnevognen ikke bliver for billig, da det helt sikkert vil påvirke kvaliteten på det ene eller andet punkt og f.eks. gøre at vognen hurtigere ruster!?
Puha, det blev egentlig et langt svar!

Knus Caroline 16+4
Anmeld