Bukseble til slank 2-årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.925 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. juli 2015

Lilott

Jeg plejer at bruge libero up and og bleer til min søn på 2, men jeg leder efter nogle der er billigere. Jeg har prøvet remas buksebleer men de falder ned fordi han åbenbart er for tynd til dem. 

Hvilke buksebleer som ikke koster en halv bondegård passer til slanke børn? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2015

2babygirls

Lilott skriver:

Jeg plejer at bruge libero up and og bleer til min søn på 2, men jeg leder efter nogle der er billigere. Jeg har prøvet remas buksebleer men de falder ned fordi han åbenbart er for tynd til dem. 

Vi bruger Aldis for Min datter er også en lang tynd fis, og de går vist nok fra 10kg

Anmeld Citér

19. juli 2015

Lilott

2babygirls skriver:

Vi bruger Aldis for Min datter er også en lang tynd fis, og de går vist nok fra 10kg

Er dem fra Aldi elastiske? Eller er de meget løse og store i det? 

Dem jeg købte i Rema er nemlig også fra 10 kg, men selvom min søn vejer knap 12 kg er de alt for løse til ham

Anmeld Citér

19. juli 2015

2babygirls

Lilott skriver:

Er dem fra Aldi elastiske? Eller er de meget løse og store i det? 

Dem jeg købte i Rema er nemlig også fra 10 kg, men selvom min søn vejer knap 12 kg er de alt for løse til ham

Hmm synes ikke de er så elastiske... De sidder god til på min pige og hun er ca 88 høj og ca 11.5 kg

Anmeld Citér

19. juli 2015

Lenchick

Lilott skriver:

Jeg har ledt og ledt efter en anden slags da jeg stod i samme problem og vendte altid tilbage til Libero. Ingen andre bleer passede til min slanke pige og jeg synes Libero er de blødeste  

Jeg købte dem altid på tilbud i Bilka, hvor de hver 2. uge koster mellem 199 (sjældent) og 249 kr (oftest) for en kasse med tre store pakker. 

Anmeld Citér

20. juli 2015

Lilott

2babygirls skriver:

Hmm synes ikke de er så elastiske... De sidder god til på min pige og hun er ca 88 høj og ca 11.5 kg

Jeg tror at jeg giver dem et forsøg så Min søn er ca samme størrelse som din datter, så håber at de passer ham også  

Anmeld Citér

20. juli 2015

Lilott

Lenchick skriver:

Jeg har ledt og ledt efter en anden slags da jeg stod i samme problem og vendte altid tilbage til Libero. Ingen andre bleer passede til min slanke pige og jeg synes Libero er de blødeste  

Jeg købte dem altid på tilbud i Bilka, hvor de hver 2. uge koster mellem 199 (sjældent) og 249 kr (oftest) for en kasse med tre store pakker. 

Vi har desværre ikke en Bilka her i byen og synes ikke at det kan betale sig at køre 50 km hver vej for at komme i Bilka  

Vi har også altid fået folk til at købe bleer med hjem fra grænsen, men vi kender ikke nogen der skal til grænsen foreløbigt desværre 

Anmeld Citér

20. juli 2015

2babygirls

Lilott skriver:

Jeg tror at jeg giver dem et forsøg så Min søn er ca samme størrelse som din datter, så håber at de passer ham også  

Kan evt sende en til dig hvis det er, som du kan prøve på ham.. med mindre du kommer forbi Løgten i den nærmeste fremtid 

Anmeld Citér

21. juli 2015

Lilott

2babygirls skriver:

Kan evt sende en til dig hvis det er, som du kan prøve på ham.. med mindre du kommer forbi Løgten i den nærmeste fremtid 

Gider du det? Så må du meget gerne  Så brænder jeg ikke inde med en hel pakke hvis de ikke passer 

øjet ved ikke hvordan man sender privat beskeder herinde  Så hvis du vil sende en til mig vil det være super 

Anmeld Citér

22. juli 2015

ønskebørn74

Lilott skriver:

Husk at i Kiwi butikkerne får du hver 4. pakke libero gratis med Kiwi kortet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.