Plukveer vs rigtige veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.502 visninger
7 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. juli 2015

Diosa85

Hvordan kan man vide om man har plukveer eller rigtige veer?
Jeg er 38+0 i morgen (søndag) og har nu siden omkring kl 19 haft kraftige smerter i der nederste af maven, den bliver stenhård og det trækker om i lænden og i lårerne. Sådan er det stået på i intervaller indtil for en halv time siden hvor det er stilnet lidt af igen.
Men er det plukveer eller rigtige veer?
Ringer til fødegangen hvis de bliver mere regelmæssige eller begynder at gøre mere ondt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2015

NasimG

Hvis det gør så ondt at du nærmest ikke kan trække vejret, så er det veer, men man kan godt have de begyndende veer som du beskriver op til to uger inden man føder. Jeg døjede også rigtig meget med det og det var virkelig træls.. Men ring til fødegang hvis de bliver mere regelmæssigt. held og lykke 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Diosa85

NasimG skriver:

Hvis det gør så ondt at du nærmest ikke kan trække vejret, så er det veer, men man kan godt have de begyndende veer som du beskriver op til to uger inden man føder. Jeg døjede også rigtig meget med det og det var virkelig træls.. Men ring til fødegang hvis de bliver mere regelmæssigt. held og lykke 

De var ikke sådan at jeg ikke kunne trække vejret. Men de var så kraftige at de fik mig til at trække sammen og tage nogle dybe indåndinger. 

Er vågnet nogle gange i nat pga smerter, men lillemanden ligger stadig trygt og godt inde i maven 

Anmeld Citér

19. juli 2015

naj88

Hvis du er i tvivl er det ikke veer. Jeg syntes det var så irriterende at få at vide, da jeg døjede med smertefulde plukkeveer. Men det viste sig at være sandt. 

Hvis det er veer skal de alligevel tage ret meget til før du skal på hospitalet, og SÅ er du slet ikke i tvivl. 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Diosa85

naj88 skriver:

Hvis du er i tvivl er det ikke veer. Jeg syntes det var så irriterende at få at vide, da jeg døjede med smertefulde plukkeveer. Men det viste sig at være sandt. 

Hvis det er veer skal de alligevel tage ret meget til før du skal på hospitalet, og SÅ er du slet ikke i tvivl. 

Tak. Tror nu også mest bare at det er kraftige plukveer med begynde veer mellem. Ellers var de vel fortsat tænker jeg. 

Må se hvad der sker de næste par dage. 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Plukveer/modningsveer. Havde det samme sidst dag 

Anmeld Citér

19. juli 2015

naj88

Diosa85 skriver:

Tak. Tror nu også mest bare at det er kraftige plukveer med begynde veer mellem. Ellers var de vel fortsat tænker jeg. 

Må se hvad der sker de næste par dage. 

Det tror jeg også. Held og lykke med fødslen, når den tid kommer.

Jeg må indrømme, at det kom bag på mig, hvor ondt det egentlig gjorde. Når du føler, at du ikke kan være i din egen krop af smerte, så er det rigtige veer. 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Diosa85

naj88 skriver:

Det tror jeg også. Held og lykke med fødslen, når den tid kommer.

Jeg må indrømme, at det kom bag på mig, hvor ondt det egentlig gjorde. Når du føler, at du ikke kan være i din egen krop af smerte, så er det rigtige veer. 

Sådan havde jeg det så i går. At jeg følte jeg slet ikke kunne være i min krop. Måtte gå fa middagsbordet fordi jeg ikk kunne holde ud og sidde der og spise. 

Men ja modningsveer lyder mest rigtig i betragtning af at der ikke er så meget Idag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.