Gravid!!??men negativ test??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2009

Skytten0111

Også selvom den er utydelig? kunne være så skønt hvis den taler sandt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Smukkert

Skytten0111 skriver:

Også selvom den er utydelig? kunne være så skønt hvis den taler sandt!

Ja, jeg testede først svagt postivt 13 dage over tid... men min termin blev så også rykket 15 dage i forhold til lægens beregning udfra sidste mens.

Anmeld

17. september 2009

Skytten0111

Okay.
det er godt at vide, tusind tak for hjælpen. Nu har jeg lidt mere ro i sindet..
Og så regner jeg med en lidt tydeligere streg på mandag!

Og held til når dit barn kommer til verden..
knus

Anmeld

17. september 2009

H+S Skjolgborg.

med min søn 1 barn teste jeg negativ på 4 dage overtid=4+4 så igen på 5+5 men første hos lægen på 6+3 var den positiv.. udfra scaningen viste det sig så jeg var gravid da jeg var 4+4 osv jeg blev bare sat 3 dag frem så var endlig 4+1 da jeg teste første gang...

med  min datter kunne jeg teste på 28 dagen svagt

og den her gang tog jeg 2 svag så hos lægen han sagde den er svag du er ikke gravid her er en henvisingen til gynækolog for nu har i prøve i 4 mdr uden held narrrrr røv skift læge 2 uger efter jeg  tog 2 tester mere  den en var en digital en til 99 kr super god hurtigt test som skrav GRAVID ligesom når man tager temperturen bare der i tal.Kom så til hende gynækolog og blev scanne hun kunne se nået men ville ikke sig om jeg var eller ej så jeg fik lave to blødprøver 7 timer efter ringede gynækologe DU er gravid talle sagde 210 to dage efter var talle 912 menere jeg jubiiii og om mandagen scanne hun mig igen dne var der ind lille og fin så nu venter vi en dreng til dec 2009...

Skal sige med min datter og min søn nu her i mave nu fik jeg progestan med det samme jeg test positiv/blodprøven og til uge 10+0 og bleve scanne lidt tit pga tidliger 5 sa og 2 ma...

RARTaf det den gang lykkes efter kun 4 mdr,s forsøg udfra vores aldre med.
Med min søn tog det 11 mdr  og 9½-10 efter min sa  i  feb 2005 og fik jo så min datter i aug 2006 og nu skal de have en lille bror...

Kort sagt du kan jo godt være gravid.Hvis ikke du ammer osv...
Jeg ville da  test igen om nogle dag eller få taget dit HCG...
Den skal jo bare være over 5 så er man gravid....

Mvh henriette 26+2

Anmeld

17. september 2009

momsemoar

jeg ammer fuldt ud.... men tror den er hjemme...

Anmeld

17. september 2009

M.O.A.R.

nu er det 2 gang jeg er gravid, første gang jeg skal føde, men jeg gik knap 3 uger over tid denne gang.
testene var svagt positive, men testen hos lægen var negativ (da jeg var 10 dage over tid) der gik en uge mere før jeg fik positivt svar hos lægen.
første gang jeg var gravid fandt vi ud af det næsten da jeg var lige knapt et par dage over tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.