familie ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.703 visninger
6 svar
3 synes godt om
18. juli 2015

silassui

vi har lige været en uge i sommerhus med min søster og hendes snar 5 årige søn samt ungernes mormor. Min søsters søn var konstant gal på min datter på 3 han rev i hår slog hende skubbede og måtte ikke være med eller lege med de fælles ting eller hans ting. Hans mor sagde bare engang imellem nu skal du være sød. De sidste par dage var jeg ved at gå helt amok men holdte det for mig selv min søs og jeg har ikke lige det bedste forhold i forvejen og ville ikke skabe splid. Min søn på 7 synes vi havde en fantastisk ferie undtagen en ting at min søs søn hele tiden var sur på hans lillesøster han plejer nu heller ik altid være lige sød ved hende men tog hende dog meget i forsvar på ferien

Nu er det sådan at min mor ville overraske os v at leje sommerhus igen til næste sommer hvor jeg så har 3 børn og synes ikke jeg magter den trummerum igen hvad kan man tillade sig at gøre eller sige?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2015

SandraXOXO

Sige tak men ellers tak.  

Anmeld Citér

18. juli 2015

silassui

kan selvf ikke uddybe det hele derfor lyder det jo nok meget normalt men det var stort set hele tiden udover når vi gik ture.

Anmeld Citér

18. juli 2015

silassui

SandraXOXO skriver:

Sige tak men ellers tak.  

ja har også overvejet at sige sådan men har sagt fedt sidste dag på ferien men overvejer allerede nu at sige fra.

Anmeld Citér

18. juli 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
silassui skriver:

vi har lige været en uge i sommerhus med min søster og hendes snar 5 årige søn samt ungernes mormor. Min søsters søn var konstant gal på min datter på 3 han rev i hår slog hende skubbede og måtte ikke være med eller lege med de fælles ting eller hans ting. Hans mor sagde bare engang imellem nu skal du være sød. De sidste par dage var jeg ved at gå helt amok men holdte det for mig selv min søs og jeg har ikke lige det bedste forhold i forvejen og ville ikke skabe splid. Min søn på 7 synes vi havde en fantastisk ferie undtagen en ting at min søs søn hele tiden var sur på hans lillesøster han plejer nu heller ik altid være lige sød ved hende men tog hende dog meget i forsvar på ferien

Nu er det sådan at min mor ville overraske os v at leje sommerhus igen til næste sommer hvor jeg så har 3 børn og synes ikke jeg magter den trummerum igen hvad kan man tillade sig at gøre eller sige?

Ikke noget nu - der er et år til. Det et overhovedet ikke sikkert det bliver sådan næste år. Og hvis det bliver sådan, tager du den i situationen. Det kan man meget bedre forholde sih til. Hvis du siger noget nu risikerer di hun har et helt andet billede af hvordan det er gået. 

Anmeld Citér

18. juli 2015

silassui

mor:) skriver:

Ikke noget nu - der er et år til. Det et overhovedet ikke sikkert det bliver sådan næste år. Og hvis det bliver sådan, tager du den i situationen. Det kan man meget bedre forholde sih til. Hvis du siger noget nu risikerer di hun har et helt andet billede af hvordan det er gået. 

egentlig også sådan jeg tænkte da jeg sagde fedt til at min mor havde lejet sommerhus til os. Meget kan være ændret på et år . Har det bare stadig lidt ambivalent med det da jeg så har en baby med på ca 5 måneder. Men der er jo som sagt et år til og så må jeg gå imod mine principper og sige noget til min søs søn hvis hun ikke selv gør det hvis han stadig er efter de små ��

Anmeld Citér

18. juli 2015

TNBC

silassui skriver:

Jeg ville ikke sige noget allerede.. Du ved jo ikke hvordan han er næste år. 

Så lad vær med sig ja eller nej og se hvordan tingene  er næste sommer. Der kan ske så meget på et år.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.