Vågner grædende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
1 svar
1 synes godt om
18. juli 2015

Babydreams

Hej .. 

Jeg kan ikke helt finde ud af om der er noget at gøre, ud over det jeg gør i forvejen, så vil lige spørge jer til råds, måske i har nogle fif jeg kunne prøve 

min søn er 3 år, og har altid været nem at putte, da han brugte sut, han har ikke brugt sut i 7 dage nu, jeg har taget den fra ham, ifølge råd fra børnefys, fordi han har en slap mundmuskel hvilket gør han savler en en, og derfor skulle suttet tage fra ham, dette har han egentlig klaret ganske fint alligevel, han spørger ikke efter den .

men at putte ham kan pludselig tage op til en time, havde forventet at det nok ikke ville blive ligeså nemt som før, når han endelig falder i søvn, vågner han ofte og meget tit i løbet af natten op i et kæmpe skrig, enten er der spøgelser, ulve eller også har han ondt i benene (kan de have vokseværk i denne alder) 

han er meget tit rigtig svær ved at få til ro igen, og hvis jeg gør, er det stensikkert at han igen vågner efter maks 1 time, og sådan fortsætter hele natten, til vi står op kl 06.30-7.00 ,.

nogle der har en ide til hvad jeg kunne gøre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2015

jenny4

Vi oplever det samme ift frygten (her er det fluer, bjørne og krokodiller) samt klagen over ondt i benene. Det sidste tror jeg er vokseværk eller øget aktivitet ifm skift til børnehave.

Men her er der to slags opvågninger - dem i søvne fordi han skal tisse og dem hvor han forsøger at få mere mor/far tid.

Den første slags er det bare med at få ham ud på toilettet og den anden er jeg lidt mere hård. Sidder lidt ved ham til han er faldet til ro og siger så, at nu skal han ikke komme op mere med mindre han skal tisse. Jeg går oftest inden han er faldet i søvn så han ikke "mangler" mig når han vågner igen.

Og så tror jeg bare tre års alderen er en alder hvor der sker meget for dem - og det skal så bearbejdes om natten.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.