Den bedste bh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. juli 2015

Anonym trådstarter

Jeg har brugt rigtig mange penge på bh'er fordi jeg bare ikke kan finde de rigtige. Har prøvet billig og dyrer modeller, med og uden bøjle. Er blevet målet. Jeg nået frem til jeg bedst kan med en push up (ikke alt for meget) også uden bøjle bh. De er bare så svære at finde..

Så hvilken er jeres yndlings bh med eller uden bøjle,dyrer eller billig, sport eller ej.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

H og m! Jeg bruger 70F i deres mærke, og det fungerer bare! 

Jeg har ellers altid købt mega dyrt undertøj på grund af størrelsen, men efter H og m kom med deres kollektion til større størrelser, så har det bare fungeret super godt! 

Triumph kan også anbefales :-)

Anmeld Citér

17. juli 2015

Melaniest

Jeg kan godt lide hogm's t-shirt bh i micro som hverdags bh, man kan vidst også få den med push up

Anmeld Citér

17. juli 2015

Anonym trådstarter

Jeg brugte meget hm på et tidspunkt, men deres bøjler i deres bh'er sidder dårligt på mig. Overvejer deres sport bh

Anmeld Citér

18. juli 2015

Moster Lagkage

Triumph sexy Angel bhen er super er dog ikke fan af den tilhørende trusse

Anmeld Citér

18. juli 2015

Lisette W

Jeg er glad for change

Anmeld Citér

18. juli 2015

Anonym trådstarter

Andre der vil fortælle? 

Anmeld Citér

18. juli 2015

Skouboe

Gå i en butik med uddannet personale og prøv forskellige modeller, indtil nu finder nogen, der sidder ordentligt.

Selv bruger jeg Change, og jeg er på ingen måde fan a BH shopping, men det er et nødvendigt onde, med bryster i min størrelse. Jeg sætter et par timer af og bliver ved med at prøve forskellige modeller, indtil jeg har fundet et par stykker, der sidder som de skal.

Anmeld Citér

19. juli 2015

Anonym trådstarter

Tak for jeres råd

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.