Søvn i løbet af dagen 10 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. juli 2015

Sujan

Uh har virkelig brug for råd og vejledning.

har en datter på 10 mdr. som lige er startet i vuggestue..

hun vågner selv kl. 6. Så morgenhygge vi o.s.v med storesøster og de begge afleveres i institution omkring kl. 9...

nogle gange hvis hun er træt, som f.eks. I dag lægger jeg hende kl. 8 hvor hun så sover 1-2 timer. 

Hvis hun ikke får formiddagslur lægges hun kl. 10 og sover til kl. 12...

Herefter er det næsten unuligt at få hende til at sove mere i løbet af dagen. Den sidste uge er det måske sket 1 gang. 

Hun falder i søvn mellem 18-19 og sover igennem 

Kan det være rigtigt hun kun skal have 1 lur i en alder af 10 mdr. 

Skal man evt. Trække formiddagsluren, så det bliver en middagslur i stedet for???

endnu et problem er at om 4 uger skal jeg starte job og de skal afleveres kl. 6... Så tænker at det er hun nødt til at have 2 lure..

nogen der har nogle råd????

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min datter skar ned til 1 lur da hun var 10 mdr. Hun sover Ca kl 11-11:30 til 13-13:30

Anmeld Citér

17. juli 2015

Lenchick

Uh har virkelig brug for råd og vejledning.

har en datter på 10 mdr. som lige er startet i vuggestue..

hun vågner selv kl. 6. Så morgenhygge vi o.s.v med storesøster og de begge afleveres i institution omkring kl. 9...

nogle gange hvis hun er træt, som f.eks. I dag lægger jeg hende kl. 8 hvor hun så sover 1-2 timer. 

Hvis hun ikke får formiddagslur lægges hun kl. 10 og sover til kl. 12...

Herefter er det næsten unuligt at få hende til at sove mere i løbet af dagen. Den sidste uge er det måske sket 1 gang. 

Hun falder i søvn mellem 18-19 og sover igennem 

Kan det være rigtigt hun kun skal have 1 lur i en alder af 10 mdr. 

Skal man evt. Trække formiddagsluren, så det bliver en middagslur i stedet for???

endnu et problem er at om 4 uger skal jeg starte job og de skal afleveres kl. 6... Så tænker at det er hun nødt til at have 2 lure..

nogen der har nogle råd????

Min dreng er lige fyldt 1 år og han sover 2 lange lure. Han vågner kl 6, sover en lur fra 8-10 og igen fra 12.30-15. Han bliver puttet omkring kl 19 og sover igennem.

Han skal ikke i pasning før til næste sommer, så jeg er ikke afhængig af "dagplejevenlige" sovetider

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.