Min Mand vil konstant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.427 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. juli 2015

Anonym trådstarter

Min mand og jeg har byttet roller totalt... Førhen ville jeg have sex meget ofte, og han gad slet ikke.. 

Efter jeg har født, er det blevet omvendt. Jeg kan slet ikke følge med. Det er ikke kun sex, men nærhed. Nogle gange har jeg bare brug for bare lige sidde selv.... Men han vil nusse..osv. Jeg vil også gerne, men bare ikke konstant, når der er mulighed for det. 

Det samme gælder sex. Jeg føler, at jeg ikke kan få luft.. 

Igår blev han meget sur over at jeg sagde nej. Jeg var for træt! 

Vi har snakket om det mange gange, og Van har også forståelse for jeg er træt, men han siger, at efter jeg har født, så føler han sig mere tæt på mig... Og en hel anden kærlighed. 

Det skal lige siges, at han rent faktisk får sex, men han mener, at det ikke er nok. Det er flere gange om ugen.,., 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2015

jenny4

hmm synes ikke han kan forvente mere hvis det er flere gange om ugen. 

Mht nusse osv kunne du måske prøve at tage teten og ligge op til hygge, så du "bestemmer" hvornår og hvordan og dermed slipper for at han rammer tidspunkter hvor du bare lige trænger til at sidde selv. Altså at du kommer hans behov i forkøbet så han ikke oplever afvisning og du ikke bliver kvalt.

Anmeld Citér

17. juli 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

hmm synes ikke han kan forvente mere hvis det er flere gange om ugen. 

Mht nusse osv kunne du måske prøve at tage teten og ligge op til hygge, så du "bestemmer" hvornår og hvordan og dermed slipper for at han rammer tidspunkter hvor du bare lige trænger til at sidde selv. Altså at du kommer hans behov i forkøbet så han ikke oplever afvisning og du ikke bliver kvalt.

God ide.. Måske har han også brug for at jeg giver lidt igen..

mht. Sex, der siger han, at han godt ved at han er urimelig, men han ikke kan styre det... 

Igår blev han så sur og tog sin dyne og gik... Idag sagde han undskyld... Det er bare frusterende, for jeg får meget dårlig samvittighed! :-( 

Anmeld Citér

17. juli 2015

Anonym

Anonym skriver:

God ide.. Måske har han også brug for at jeg giver lidt igen..

mht. Sex, der siger han, at han godt ved at han er urimelig, men han ikke kan styre det... 

Igår blev han så sur og tog sin dyne og gik... Idag sagde han undskyld... Det er bare frusterende, for jeg får meget dårlig samvittighed! :-( 

Du skal ikke have dårlig samvittighed

inden jeg var gravid havde vi sex mindst 2 gange om dagen! Og helt op til 7 gange på en dag! Da jeg blev gravid var det maks 2 gange pr dag, nu efter fødsel ja måske en gang i ugen, til hans irriterende øjeblik da jeg ikke kan læse ham så godt når han vildt gerne vil, men vi snakker og hygger på en helt anden måde når vores datter sover end vi gjorde før, og han har accepteret at vores sexliv er lagt lidt til siden

men du må prøve selv at vise at nu vil du gerne hygge og nusse, måske med en film det er tit vores hygge herhjemme det er at se en serie eller film og det gør vi hver aften

Anmeld Citér

18. juli 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du skal ikke have dårlig samvittighed

inden jeg var gravid havde vi sex mindst 2 gange om dagen! Og helt op til 7 gange på en dag! Da jeg blev gravid var det maks 2 gange pr dag, nu efter fødsel ja måske en gang i ugen, til hans irriterende øjeblik da jeg ikke kan læse ham så godt når han vildt gerne vil, men vi snakker og hygger på en helt anden måde når vores datter sover end vi gjorde før, og han har accepteret at vores sexliv er lagt lidt til siden

men du må prøve selv at vise at nu vil du gerne hygge og nusse, måske med en film det er tit vores hygge herhjemme det er at se en serie eller film og det gør vi hver aften

Det er bare svært med den dårlige samvittighed! Men jeg må hive lidt i mig selv og vise nærhed på en anden måde, for det er det, jeg tror, at han mangler 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.