Kvalitet af barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.598 visninger
8 svar
6 synes godt om
16. juli 2015

Tiggi

Hej 

Hvordan vil i se kvaliteten af de forskellige barnevogne? Altså hvad er god kvalitet og hvad er mindre god kvalitet i følge jer? 

Altså hvordan ligger Odder, Emmaljunga, Brio, Scandia, Trille osv i jeres øjne? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2015

MM00

Tiggi skriver:

Hej 

Hvordan vil i se kvaliteten af de forskellige barnevogne? Altså hvad er god kvalitet og hvad er mindre god kvalitet i følge jer? 

Jeg tror det forskellig hvad folk synes er kvalitet. Nogle vælger en dyr barnevogn som Odder og andre en billig som Trille. Tror det kommer an på ens behov hvad man synes er kvalitet.

Folk har forskellig erfaringer med både dyrer og billig barnevogne, nogle synes den dyrer er bedst, mens andre synes den billig er bedst.

Anmeld Citér

16. juli 2015

MM00

Tiggi skriver:

Hej 

Du får lige et svar mere fra mig.

Jeg tror mange synes at Odder og Emmaljunga er toppen af kvalitets barnevogne. Måske den nye Stork fra ønskebørn også kommer ind under toppen når den bliver lidt mere kendt.

Så er der Trille,Brio,Scandia, Basson osv. jeg tror de mellem klassen af kvalitets barnevogne.

Helt nede bunden tror jeg Wonder XL (det er enlig også en Scandia så vidt jeg husker) og Bilkas barnevogn ligger når det kommer til kvalitet. 

Anmeld Citér

16. juli 2015

elskeratværemor

Tiggi skriver:

Hej 

Jeg vil sige:

Vi købte en trille fordi den var fin til prisen og kvaliteten er helt okay i forhold til hvad du betaler... vi havde almindelige lufthuller på i starten men satte så punkter fri på, og den har kært ihvertfald over 200 km i det år vi har haft den, har haft sygt meget læs på når jeg har handlet? Og den står som ny stadig så for mig er en trille helt ok kvalitet, men selvfølgelig Odder ligger nok på 1. Pladsen oforhold til kvalitet der virkelig holder i mange år.. vi har købt en super nitro emmaljunga klapvogn og den er super fed m.m. men pris og kvalitet hænger ikke sammen Sys jeg, den knirker, stellet er halv løstsiddende, og hjulene skal skiftes ifølge forhandler, men det er selvfølgelig en smags sag og blandet med lidt uheld da vi købte vores nitro 

Anmeld Citér

16. juli 2015

(august)

Vil klart sige Odder. Vores er lige blevet brugt et år til nr 3 og den er så god som ny. Vil ikke gå på kompromis med kvaliteten når den skam bruges så meget til det kæreste jeg ejer. 

Anmeld Citér

17. juli 2015

L-Mortil3

For os var alder, mærke og udseende total ligegyldigt!! Vi gik efter en vogn der SKULLE være fuldt understøttet , hård affjedring og stabil. Vi fandt en ældre Brio der mødte disse krav, den har været fantastisk. Til nr 2, købte vi en emmaljunga (ikke fuldt understøttet) og den hang efter 1 år, noget værre bras hvis du spørger mig! (Flot, men bras). 

En del i mg købte Odder, super flot og fuldt understøttet, men dyr! Og så hang kalechen på deres efter 1 år ca (uacceptabelt) ...

skule jeg nogen sinde have igen, kunne jeg være fristet til at prøve den nye Stork.

Anmeld Citér

17. juli 2015

Tiggi

Tak for jeres svar

Var jo netop interesseret i hvad i som mødre synes om de forskellige vognes kvalitet og ikke den faktiske kvalitet .

Men som jeg ser jeres svar siger i 

1. Odder

2. Emmaljunga/Strok (Er dog så ny at det er svært at vide helt)

3. De billigere mærker som Scandia, Brio, Trille og Basson 

4. discount som Safe performance (Bilka) 

Tog meget udgangspunkt i T10's besvarelser, men andre tyder jo også på Odder som nr. 1.

L-Mortil2, hvor gammel BRIO har du? nogen fornemmelse af kvaliteten på de nyere?

Jeg har selv en Odder fra 2013 og en BRIO fra 1990, og ja BRIOen holder godt, men er ikke nær så komfortabel og noget svære at styre. Flere steder bumler det så meget når man køre i brioen at vores datter vågnet, hvor odderen absorberer de stød så hun mere bliver vugget... men ja min brio er jo netop så gammel så fokus var et andet sted end nu (BRIOen er min egen fra jeg var helt lille)

Anmeld Citér

17. juli 2015

L-Mortil3

Tiggi skriver:

Tak for jeres svar

Var jo netop interesseret i hvad i som mødre synes om de forskellige vognes kvalitet og ikke den faktiske kvalitet .

Men som jeg ser jeres svar siger i 

1. Odder

2. Emmaljunga/Strok (Er dog så ny at det er svært at vide helt)

3. De billigere mærker som Scandia, Brio, Trille og Basson 

4. discount som Safe performance (Bilka) 

Tog meget udgangspunkt i T10's besvarelser, men andre tyder jo også på Odder som nr. 1.

L-Mortil2, hvor gammel BRIO har du? nogen fornemmelse af kvaliteten på de nyere?

Jeg har selv en Odder fra 2013 og en BRIO fra 1990, og ja BRIOen holder godt, men er ikke nær så komfortabel og noget svære at styre. Flere steder bumler det så meget når man køre i brioen at vores datter vågnet, hvor odderen absorberer de stød så hun mere bliver vugget... men ja min brio er jo netop så gammel så fokus var et andet sted end nu (BRIOen er min egen fra jeg var helt lille)

Mit bedste bud er at vores brio var fra 2007-2008 , den var i det moderne design. 

Jeg har lige vedhæftet et billede.

vi synes den levede op til alt hvad vi ønskede. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. juli 2015

Tiggi

L-Mortil2 skriver:

Mit bedste bud er at vores brio var fra 2007-2008 , den var i det moderne design. 

Jeg har lige vedhæftet et billede.

vi synes den levede op til alt hvad vi ønskede. 

Ser også noget mere komfortabel og moderne ud end min som  virkelig er i 90er design/farver

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.