Er der andre......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

865 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. juli 2015

co82

Hej piger 

Efter beregninger er jeg nu i 6 uger der nogen herinde der har prøvet at mens er udeblev men kommet igen og alligevel fået en sund og frisk baby eller er det en langsom men spontan abort ? Har blødt siden mandag aften ikk meget men det er der men ingen klumper ? 

.er virkelig nervøs men skal til scanning morgen

Krsm

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2015

Olaf

Jeg blødte i starten helt vildt også med klumper, men jeg er stadig gravid og har termin næste mandag  

jeg blødte pga der var blodansamling og et fosteranlæg mere  

krydser finger for din baby har det godt 

Anmeld Citér

16. juli 2015

co82

Olaf skriver:

Jeg blødte i starten helt vildt også med klumper, men jeg er stadig gravid og har termin næste mandag  

jeg blødte pga der var blodansamling og et fosteranlæg mere  

krydser finger for din baby har det godt 

Rigtig dejligt at din endte godt Tillykke med baby snart er færdig bagt :-)

Din beretning hjalp mig gennem morgen men desværre endte min ikke i hva jeg havde håbet blev scanner og hun kunne ikk længere se min graviditet ! Det hele er meget surrealistisk for har ikk blødt meget Ingen klumper eller smerter ! 

Mvh camilla

Anmeld Citér

16. juli 2015

stinemavepine

Åh, sender et stort Det er jeg ked af at læse.

Jeg oplevede det samme i efteråret. En såkaldt missed abortion. Jeg blødte også kun en lille bitte smule - faktisk kun når jeg tørrede mig efter toiletbesøg, men scanninger viste desværre at den lille bønne var gået til grunde. Jeg fik en udskrabning for at få alt væk siden kroppen ikke selv udstødte det.

Nu er jeg heldigvis gravid igen og i 28. uge  Krydser fingre for at det også lykkes for dig hurtigt igen.

http://stinemavepine.blogspot.dk/

Anmeld Citér

17. juli 2015

Olaf

co82 skriver:

Rigtig dejligt at din endte godt Tillykke med baby snart er færdig bagt :-)

Din beretning hjalp mig gennem morgen men desværre endte min ikke i hva jeg havde håbet blev scanner og hun kunne ikk længere se min graviditet ! Det hele er meget surrealistisk for har ikk blødt meget Ingen klumper eller smerter ! 

Mvh camilla

Det er jeg rigtig ked af at hører

håber du er okay ? Det er rigtigt hårdt at gå igennem, vi var selv igennem 7 sa og ma i løbet af 2 år før det lykkedes for os at der var en baby der blev 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.