Valg af vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.596 visninger
8 svar
1 synes godt om
15. juli 2015

Mamacita

hej, jeg flytter snart til Ægirsgade  på nørrebro og skal kigge efter vuggestuer til min datter, er der nogen herinde som kan komme med gode anbefalinger på forhånd tak��

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

15. juli 2015

Ninna E

Profilbillede for Ninna E
Mamacita skriver:

hej, jeg flytter snart til Ægirsgade  på nørrebro og skal kigge efter vuggestuer til min datter, er der nogen herinde som kan komme med gode anbefalinger på forhånd tak��

Min datter gik i vuggestuen Troldebo på Nørrebro, da vi boede derinde. Vi var SÅ glade for stedet. En lille hyggelig institution, hvor vi i hvert fald, oplevede overskud og plads til det enkelte barn 

Anmeld Citér

16. juli 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hej søs��

hiver lige din tråd op på første side 

Anmeld Citér

16. juli 2015

modesty

Jeg var ude at kigge på Mosters Hus i Møllegade:

http://www.mostershus.dk/mosters-hus.html

Og Stenurten i Rantzausgade:

http://www.stenurten.dk/

Det er jo ikke lige rundt om hjørnet fra dig - men de gjorde et rigtigt godt indtryk begge to, og specielt Stenurten har virkelig gode udendørsfaciliteter (jeg valgte en anden institution, da jeg bor i city).

Jeg er glad for de integrerede institutioner, da de helt små børn også får kontakt til de større, og omvendt. Og specielt fordi barnet følges med legekammeraterne i længere tid, og kommer til at gå det samme sted helt til skoletiden, det giver en god tryghed synes jeg.   (men Mosters Hus virkede som sagt også fint, og jeg har en veninde som har været rigtig glad for den).

Anmeld Citér

16. juli 2015

Mamacita

modesty skriver:

Jeg var ude at kigge på Mosters Hus i Møllegade:

http://www.mostershus.dk/mosters-hus.html

Og Stenurten i Rantzausgade:

http://www.stenurten.dk/

Det er jo ikke lige rundt om hjørnet fra dig - men de gjorde et rigtigt godt indtryk begge to, og specielt Stenurten har virkelig gode udendørsfaciliteter (jeg valgte en anden institution, da jeg bor i city).

Jeg er glad for de integrerede institutioner, da de helt små børn også får kontakt til de større, og omvendt. Og specielt fordi barnet følges med legekammeraterne i længere tid, og kommer til at gå det samme sted helt til skoletiden, det giver en god tryghed synes jeg.   (men Mosters Hus virkede som sagt også fint, og jeg har en veninde som har været rigtig glad for den).

Takker��

Anmeld Citér

16. juli 2015

Mamacita

Ninna E skriver:

Min datter gik i vuggestuen Troldebo på Nørrebro, da vi boede derinde. Vi var SÅ glade for stedet. En lille hyggelig institution, hvor vi i hvert fald, oplevede overskud og plads til det enkelte barn 

Takker��

Anmeld Citér

16. juli 2015

Mamacita

mor:) skriver:

Hej søs��

hiver lige din tråd op på første side 

Hehe, tak

Anmeld Citér

16. juli 2015

modesty

Mamacita skriver:

Det er så endnu længere væk fra dig, men der ligger en vuggestue ved søerne som skulle være helt fantastisk. ååååh, hvad er det nu den hedder. Den gule plet? Noget i den stil. Jeg var også henne og kigge på den, den virkede også rigtig god. Lille og masser af nærvær.

Anmeld Citér

16. juli 2015

modesty

modesty skriver:

Det er så endnu længere væk fra dig, men der ligger en vuggestue ved søerne som skulle være helt fantastisk. ååååh, hvad er det nu den hedder. Den gule plet? Noget i den stil. Jeg var også henne og kigge på den, den virkede også rigtig god. Lille og masser af nærvær.

Den gule prik, hedder den. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+