Mellemnavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.746 visninger
14 svar
4 synes godt om
15. juli 2015

mikala88

Da vi fik vores første barn valgte vi at give ham et "mellemnavn", nu er nummer to på vej og vi er i tvivl om vi bør give det samme navn eller et andet. For mellemnavne eksisterer jo som sådan ikke mere og det er derfor registreret som et fornavn.

Nummer ét hedder: Jayden Luca Fritz

Nummer to skal hedde Jamie XXXXX Fritz

Jeg synes personligt at deres "mellemnavne" skal adskille sig fra hinanden da deres fornavne også ligger tæt, men på den anden side så betragter vi Luca som et mellemnavn og det vil derfor også skabe et ekstra bånd imellem dem som brødre at have dette tilfælles.

Hvad synes I? Og har I nogle forslag til evt. nyt mellemnavn?

Navne vi har oppe og vende pt: Railey, Noa, Liam

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2015

MM00

Da vi fik vores første barn valgte vi at give ham et "mellemnavn", nu er nummer to på vej og vi er i tvivl om vi bør give det samme navn eller et andet. For mellemnavne eksisterer jo som sådan ikke mere og det er derfor registreret som et fornavn.

Jeg synes personligt at deres "mellemnavne" skal adskille sig fra hinanden da deres fornavne også ligger tæt, men på den anden side så betragter vi Luca som et mellemnavn og det vil derfor også skabe et ekstra bånd imellem dem som brødre at have dette tilfælles.

Jeg synes i skal give lillebror et mellemnavn også

Jayden Luca og Jamie Noah er det jeg bedst kan lide af jeres egen forslag. 

Ellers tænker jeg 

Jamie Theo Fritz 

Jamie Isak Fritz

Jamie Jacob Fritz 

Jamie Nico Fritz 

Jamie Daniel Fritz 

Jamie Micas Fritz 

Jamie Xander Fritz 

Jamie William Fritz 

Jamie Alex Fritz 

Jamie Oscar Fritz 

Jamie Dennis Fritz 

Jamie Konrad Fritz 

Anmeld Citér

15. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg synes også, han skal have et mellemnavn

Anmeld Citér

15. juli 2015

mikala88

Saphiira skriver:

Jeg synes også, han skal have et mellemnavn

Men skal han have sit eget eller storebrors?

Anmeld Citér

15. juli 2015

Klumpe-dumpe

mikala88 skriver:

Jeg synes han skal ha' sit eget mellemnavn, hvis storebror ikke ønsker at bruge sit fornavn men synes Luca er et federe navn. 

Så kunne det jo være problematisk hvis lillebror fik samme ide med samme mellemnavn :) 

Anmeld Citér

15. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
mikala88 skriver:

Jeg stemmer også for han skal have sit eget

Anmeld Citér

15. juli 2015

Masig

Når det er et "fornavn" som mellemnavn synes jeg de skal have hver sit. Her har vores drenge samme mellemnavn men er fordi det er mit efternavn de har fået som mellemnavn...

Anmeld Citér

15. juli 2015

modesty

mikala88 skriver:

Jeg synes han skal have sit eget, og jeg ville vælge Noa ud af de tre. 

Anmeld Citér

15. juli 2015

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
mikala88 skriver:

Synes det vil være pænt med Luca til dem begge

Her hedder begge vores piger Nika til mellemnavn og vi havde talt om Luka hvis vi fik drenge.

ellers...

Jamie Nico Fritz

Jamie Tobias Fritz

Jamie Nohr Fritz

Jamie Kian Fritz

Jamie Killian Fritz

Jamie Dag Fritz

Jamie Samuel Fritz

Jamie Max Fritz

Jamie Isak Fritz

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld Citér

15. juli 2015

Benjamins'mor

Jeg kan ikke lige komme på nogen navne, men synes ikke man skal give det samme. 

Mine hedder Fx Schandorf til mellemnavn, det har de fra mig og det er mit mellemnavn. Men havde de nu fået et alm navn til mellemnavn ville jeg ikke have valgt det samme til dem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.