Nf 13+6 og køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.492 visninger
7 svar
8 synes godt om
15. juli 2015

Mullesmith

Jeg har fået brev om scanning hvor jeg vil være 13+6. Og dagen efter skal vi til Kønsscanning 14+0  syntes det er helt fjollet. Kan de så ikke se kønnet til nakkefoldscanningen tror i?

vik jo heller ikke aflyse min Kønsscanning hvis de nu ikke kan se noget eller ikke vil 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Mullesmith skriver:

Jeg har fået brev om scanning hvor jeg vil være 13+6. Og dagen efter skal vi til Kønsscanning 14+0  syntes det er helt fjollet. Kan de så ikke se kønnet til nakkefoldscanningen tror i?

vik jo heller ikke aflyse min Kønsscanning hvis de nu ikke kan se noget eller ikke vil 

Jeg ville slet ikke aflyse!

jeg kunne godt forestille mig at sygehuset siger at det kan de slet ikke se på det tidspunkt. Selvom de måske godt ville kunne.

men du kunne måske rykke din tid hvis sygehuset gætter. Så får du jo set baby med lidt mellemrum. 

Desuden har de private også meget bedre udstyr. Det bliver de jo også nødt til. Jeg ville aldrig have været min kønsscanning foruden. Også selvom jeg lige havde været ved scanning. Jeg var godt nok til nf 11+4. 

Anmeld Citér

15. juli 2015

L-Mortil3

Jeg kan med 99% sikkerhed sige at sygehuset scanner ikke efter køn, og gør det heller ikke på opfordring. Formålet er en risikovurdering og ikke mere. Så hold du fast i din kønsscanning :-)

Anmeld Citér

15. juli 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Jeg var til NF 13+4 og vi syntes vi så en lille tissemand, men jordemoderen svarede at sådan så de alle ud på dette tidspunkt, så vi fik ikke noget at vide. Købte en kønsscanning i 14 dage efter, og fik det bekræftet. TIl MD var det tydelig en dreng, og til min efterfølgene vægtscanninger har han stolt vist værktøjet frem, ja selv jodemoderen måtte sige " ja det er da vist en dreng, han bliver da ikke drillet i omklædningsrummet"  og sidste gang kommenterede hun at stenene var faldet på plads i pungen, så nu håber jer der kommer en lille dreng her de næste par dage 

Så du kan måske se det, hvis det er en dreng, men det er på ingen måde sikkert at du får det bekræftet, men ellers skyd din kønsscaning et par uger, så ser man også lidt mere... 

Anmeld Citér

15. juli 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Var til NF på Hvidovre 13+4 og de ville ikke kigge efter kønnet. 14+0 var jeg så til privat scanning og det var en dreng ��

Anmeld Citér

15. juli 2015

Mullesmith

SDD skriver:

Jeg ville slet ikke aflyse!

jeg kunne godt forestille mig at sygehuset siger at det kan de slet ikke se på det tidspunkt. Selvom de måske godt ville kunne.

men du kunne måske rykke din tid hvis sygehuset gætter. Så får du jo set baby med lidt mellemrum. 

Desuden har de private også meget bedre udstyr. Det bliver de jo også nødt til. Jeg ville aldrig have været min kønsscanning foruden. Også selvom jeg lige havde været ved scanning. Jeg var godt nok til nf 11+4. 

Jeg beholder bare begge som de er  så får jeg det hele med.

Anmeld Citér

10. august 2015

Spiloppi

Mullesmith skriver:

Jeg beholder bare begge som de er  så får jeg det hele med.

Har du været til kønsskanning endnu? Er jo lidt nysgerrig, står selv og skal her en af dagene 

Anmeld Citér

10. august 2015

Mullesmith

Spiloppi skriver:

Har du været til kønsskanning endnu? Er jo lidt nysgerrig, står selv og skal her en af dagene 

Nej det skal jeg på torsdag og onsdag er nf 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.