Skumklodser til leg for de helt små. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.241 visninger
6 svar
4 synes godt om
14. juli 2015

Diosa85

se hvad jeg har lavet Idag. Er lidt stolt synes jeg. :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2015

Os&lilledig

Diosa85 skriver:

Ej hvor er de fine.. Det er sgu sejt lavet. 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Diosa85

Os&lilledig skriver:

Ej hvor er de fine.. Det er sgu sejt lavet. 

Tak. Synes også de er meget søde. Og så de sjove for de små. De kan kaste med dem og tygge i dem uden der sker noget. Også de lige til at putte i vaskemaskinen :-)

Anmeld Citér

14. juli 2015

Jegkiggerpåfugle

Diosa85 skriver:

Hvor er de fede - jeg er selv i gang med projektet - dog skal jeg have lavet 15 men det er lullearbejde under dårlige vejrforhold  

Anmeld Citér

14. juli 2015

Diosa85

Jegkiggerpåfugle skriver:

Hvor er de fede - jeg er selv i gang med projektet - dog skal jeg have lavet 15 men det er lullearbejde under dårlige vejrforhold  

Laver garanteret også flere kunne jeg forestille mig. Har bare kun købt 10 skumklodser til at starte med. 

Det er da også hyggeligt at sidde og nusse med. Har også købt ind til at lave suttesnore til lillemanden. Men har aldrig prøvet det før så det skal nok blive sjovt 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Jegkiggerpåfugle

Diosa85 skriver:

Laver garanteret også flere kunne jeg forestille mig. Har bare kun købt 10 skumklodser til at starte med. 

Det er da også hyggeligt at sidde og nusse med. Har også købt ind til at lave suttesnore til lillemanden. Men har aldrig prøvet det før så det skal nok blive sjovt 

Hvad er størrelsen på dine? Mine er 10x10x10 - købte dem for 80 kr af en mand på Facebook så måtte jeg D og finde drenge stof så jeg kunne komme i gang - men hold op man skal klippe mange lapper ��

Anmeld Citér

14. juli 2015

Diosa85

Jegkiggerpåfugle skriver:

Hvad er størrelsen på dine? Mine er 10x10x10 - købte dem for 80 kr af en mand på Facebook så måtte jeg D og finde drenge stof så jeg kunne komme i gang - men hold op man skal klippe mange lapper ��

Mine er 8x8x8 cm. Jeg købte mine for 70,50 kr i stof og stil. Min mor syer babynest på bestilling. Så jeg har taget alt det overskydende der alligevel bare skulle smides ud.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.