Et halvt år efter søster.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.806 visninger
14 svar
15 synes godt om
14. juli 2015

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg vil gerne giftes på rådhuset i oktober. Min søster blev gift tidligere i år ved et stort bryllup. 

Kan vi godt tillade os at blive gift 6 mdr efter. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2015

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg vil gerne giftes på rådhuset i oktober. Min søster blev gift tidligere i år ved et stort bryllup. 

Øh ja hvorfor skulle I ikke kunne tillade jer det? 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Hectar

Anonym skriver:

Om I så skulle giftes med én dags mellemrum, kan jeg virkelig ikke se problemet.

Anmeld Citér

14. juli 2015

TNBC

Anonym skriver:

Selvfølgelig,  der er jo ingen regel om at der kun må giftes en fra hver familie hvert år�� der er folk der bliver gift samme dag..

Anmeld Citér

14. juli 2015

Studerendemor

Anonym skriver:

Vi blev gift et år efter min mands bror blev gift, ikke samme dato, men i august ligesom dem. Det havde jeg vitterligt ikke skænket en tanke, men min mands brors kone blev ret vred over det... Hvis jeg havde haft en anelse om at det ville blive et problem, havde jeg bedt min mand lufte det "tilfældigt" så de/hun var forberedt på det. Ville ikke have valgt en anden måned eller år, bare forberedt dem på det. 

Jeg har svært ved at se, der kan blive konflikter ud af den slags, men hvis det bekymrer dig, så tal med dem 

Anmeld Citér

14. juli 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Jeg forstår næsten ikke spørgsmålet? Men gætter på at det må være noget med, at du frygter at det af en eller anden grund vil kunne gøre dem sure?

Hvis det skulle være tilfældet, må det vist blive deres egen sag. Det er jo det mest ligegyldige i verden? Men ja... tal da med dem om det, hvis du vil være på den sikre side :-)

Anmeld Citér

14. juli 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Mor i Aarhus skriver:

Vi blev gift et år efter min mands bror blev gift, ikke samme dato, men i august ligesom dem. Det havde jeg vitterligt ikke skænket en tanke, men min mands brors kone blev ret vred over det... Hvis jeg havde haft en anelse om at det ville blive et problem, havde jeg bedt min mand lufte det "tilfældigt" så de/hun var forberedt på det. Ville ikke have valgt en anden måned eller år, bare forberedt dem på det. 

Jeg har svært ved at se, der kan blive konflikter ud af den slags, men hvis det bekymrer dig, så tal med dem 

Men hvorfor blev hun vred? For som dig kan jeg ikke se at det skulle være et problem. De kan jo ikke reservere måneden alle år fremover. Jeg ville godt kunne forstå det hvis det havde været samme dato. 

Til ts:

snak med dem og vær ærlige. Hør dem ad.

Anmeld Citér

14. juli 2015

Anonym trådstarter

Ja jeg tænker netop om de ville blive sure. Altså deres bryllup var mega stort og mega flot og inderst inde mit drømme bryllup. Dog er sådan et bryllup maaaaaaaaange år ude i fremtiden og vil blive på bekostning af andet og vil hellere det andet hvis I forstår. Vores skal være så stille som muligt og hvis det stod til mig kun min mand, mig og vores datter der vidste det

Anmeld Citér

14. juli 2015

Studerendemor

SDD skriver:

Men hvorfor blev hun vred? For som dig kan jeg ikke se at det skulle være et problem. De kan jo ikke reservere måneden alle år fremover. Jeg ville godt kunne forstå det hvis det havde været samme dato. 

Til ts:

snak med dem og vær ærlige. Hør dem ad.

Jeg ved ikke, hvad der foregik indeni hende, hvilke følelser det bragte, men det gjorde hende i hvert fald vred - eller ked af det, som blev utrykt med vrede 

Anmeld Citér

14. juli 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Ja jeg tænker netop om de ville blive sure. Altså deres bryllup var mega stort og mega flot og inderst inde mit drømme bryllup. Dog er sådan et bryllup maaaaaaaaange år ude i fremtiden og vil blive på bekostning af andet og vil hellere det andet hvis I forstår. Vores skal være så stille som muligt og hvis det stod til mig kun min mand, mig og vores datter der vidste det

Du må da holde bryllup lige præcis som du vil og for hvem du vil - der er da ingen grund til at forsøge at behage alle andre, på en dag som skal være jeres?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.