2 konfirmations kager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.846 visninger
8 svar
12 synes godt om
14. juli 2015

Kay

Har da helt glemt at vise jer de 2 konfirmations kager jeg fik lavet i år

min kusines der blev brugt lang tid på pynten, og hun blev virkelig glad og jeg er selv ret stolt af den

og en til min fætters søn, syntes den blev rigtig fin på trods af at jeg er Brøndby fan i stor stil 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Er du gal det er godt lavet  respekt fra en der dårlig kan komme glasur på en kage!!!!  

Anmeld Citér

14. juli 2015

Lisette W

Super flotte kager! Gør du noget for at stabilisere kagen der hvor andet lag kage placeres? Jeg drømmer nemlig om at lave en dåbskage til min søn i to etager men er nervøs for at underste lag ikke kan bære og splatter ud.

Anmeld Citér

14. juli 2015

Isabella_mor

Lisette W skriver:

Super flotte kager! Gør du noget for at stabilisere kagen der hvor andet lag kage placeres? Jeg drømmer nemlig om at lave en dåbskage til min søn i to etager men er nervøs for at underste lag ikke kan bære og splatter ud.

sugerør ned i kagen og pap (viklet ind i staniol) under den øverste kage. det plejer at gøre tricket.

Anmeld Citér

14. juli 2015

Lisette W

Isabella_mor skriver:

sugerør ned i kagen og pap (viklet ind i staniol) under den øverste kage. det plejer at gøre tricket.

Det prøver jeg. Tak

Anmeld Citér

14. juli 2015

Kay

Inger skriver:

Er du gal det er godt lavet  respekt fra en der dårlig kan komme glasur på en kage!!!!  

Tak  youtube er en god hjælp

Anmeld Citér

14. juli 2015

Kay

Lisette W skriver:

Jeg bruger kage pap under den øverste kage og så kan man bruge suge rør i den underste, men når jeg laver store kager bruger jeg elefantsugerør (købt i kagebutik) da en af mine bekendte en gang har oplevet at sugerørene ikke kunne holde vægten 

Anmeld Citér

15. juli 2015

Loa

Hold fest den make up kage er godt lavet 

Godt nok mange detaljer der må have været svære at lave 

Anmeld Citér

15. juli 2015

Kay

Loa skriver:

Hold fest den make up kage er godt lavet 

Godt nok mange detaljer der må have været svære at lave 

Ja det tog længere tid at lave pynten end kagen �� 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.