Hvad stiller jeg op ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.049 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. juli 2015

Anonym trådstarter

Hvad pokker stiller jeg op ?

Der skete en fejl i min su så jeg fik ikke mere udbetalt end hvad min husleje var på - jeg betalte den og min studievejleder lovede mig at de ville komme senest i torsdags - det gjorde de ikke så lovede hun de ville kunne ses idag inde på min su men det kan de heller ikke.. jeg har ingen ting tilbage stortset - og min datter har fødselsdag imorgen 

Banken kan ikke hjælpe for min rådgiver har ferie til på mandag - og de andre kan jeg ikke snakke med. 

Nogle der ved hvem jeg kan ringe til ? Min su vejleder har selvfølgelig ferie.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2015

Kay

Anonym skriver:

Hvad pokker stiller jeg op ?

Der skete en fejl i min su så jeg fik ikke mere udbetalt end hvad min husleje var på - jeg betalte den og min studievejleder lovede mig at de ville komme senest i torsdags - det gjorde de ikke så lovede hun de ville kunne ses idag inde på min su men det kan de heller ikke.. jeg har ingen ting tilbage stortset - og min datter har fødselsdag imorgen 

Banken kan ikke hjælpe for min rådgiver har ferie til på mandag - og de andre kan jeg ikke snakke med. 

Nogle der ved hvem jeg kan ringe til ? Min su vejleder har selvfølgelig ferie.. 

Prøv at ringe til su styrelsen...

du har ikke noget familie der kan hjælpe dig?

Anmeld Citér

14. juli 2015

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Prøv at ringe til su styrelsen...

du har ikke noget familie der kan hjælpe dig?

Jeg har lige talt med su styrelsen de kan ikke sige  noget om konkrete sager :-(. 

Jeg har ingen kontakt til min mor og min far er på ferie og ikke at komme i kontakt med før om 12 dage og børnepengene kommer jo mandag 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Abracadabra

Du er nødt til at trække på familie og venner. Måske få en veninde til at tage en kage med, hvis fødselsdagen SKAL holdes i morgen. Balloner koster jo næsten intet, og gaven må vente. Hvad med din datters far? 

Det er jo super irriterende, men børn er tilgivende væsener. 

Ellers kan du overveje at sælge ting, I ikke bruger, og leve af de penge weekenden over. Tit går det jo hurtigt på dba. 

Men bedste bud er nok at låne penge af familien i de næste dage. Det gjorde jeg, da jeg var på SU. 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Du er nødt til at trække på familie og venner. Måske få en veninde til at tage en kage med, hvis fødselsdagen SKAL holdes i morgen. Balloner koster jo næsten intet, og gaven må vente. Hvad med din datters far? 

Det er jo super irriterende, men børn er tilgivende væsener. 

Ellers kan du overveje at sælge ting, I ikke bruger, og leve af de penge weekenden over. Tit går det jo hurtigt på dba. 

Men bedste bud er nok at låne penge af familien i de næste dage. Det gjorde jeg, da jeg var på SU. 

Fødselsdagen skal ikke holdes imorgen. Men har ikke fået købt gaven endnu :-(. Regnede bare med en lille ting indtil suen kom..

- jeg har ikke familie på den måde, ingen kontakt til min mor og min far er i USA de næste tolv dage. 

Min datters far har tilbud at vi kan spise samme  imorgen..

Anmeld Citér

14. juli 2015

Abracadabra

Anonym skriver:

Fødselsdagen skal ikke holdes imorgen. Men har ikke fået købt gaven endnu :-(. Regnede bare med en lille ting indtil suen kom..

- jeg har ikke familie på den måde, ingen kontakt til min mor og min far er i USA de næste tolv dage. 

Min datters far har tilbud at vi kan spise samme  imorgen..

Hvor gammel er hun? En helt lille pige er jo ligeglad med andet end balloner. En større pige kan glædes med en neglelak og et løfte om at lege skønhedssalon... 

Anmeld Citér

14. juli 2015

mikala88

Må indrømme at jeg selv har været fan af mastercard (hvis du har sådan et). Jeg har også haft lidt problemer med SUen til tider, men det plejer nu at gå rimelig stærkt synes jeg.

Og hvis den lille ikke er så stor, så tag imod tilbuddet om at spise sammen og giv en gave senere

Anmeld Citér

14. juli 2015

Anonym trådstarter

mikala88 skriver:

Må indrømme at jeg selv har været fan af mastercard (hvis du har sådan et). Jeg har også haft lidt problemer med SUen til tider, men det plejer nu at gå rimelig stærkt synes jeg.

Og hvis den lille ikke er så stor, så tag imod tilbuddet om at spise sammen og giv en gave senere

Hun blir fem år 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Hvor gammel er hun? En helt lille pige er jo ligeglad med andet end balloner. En større pige kan glædes med en neglelak og et løfte om at lege skønhedssalon... 

Hun bliver fem år :-(.. 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Anonym trådstarter

mikala88 skriver:

Mastercard ? Jeg har sådan et men kan ikke trække over /:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.