Jeg har netop testet positiv i sidste uge, efter at have gået rundt i 10 dages tid og haft rigtig ondt i mine bryster.
Men jeg syntes at både min mave samt symptomer er "lidt længere fremme" end jeg er fysisk hvis man skal tro på min terminaberegner.
Jeg havde sidste mens d. 18 maj, men da jeg har en meget uregelmæssig cyklus kan jeg ikke regne helt hundrede med det, før jeg har været oppe og blive scannet som jeg skal onsdag.
Men derfor ville jeg bare lige høre herinde om det er mig, eller om min mave ikle er lidt stor? Tænker jeg er mellem 4-6 uger henne, men min mave er på størrelse med en uge 20 (hvis man kigger på min sidste graviditet for 5 år tilbage) Selvom jeg godt ved man ikke kan sammenligne.
Af symptomer er jeg træt som dagen er lang, ligamentsmerter, kvalme hver gang jeg står op efter at have sovet, ømt tandkød, meget ømme brystvorter og enormt hævet livmoderhals (kan mærke den, hvis jeg stikker en finger op - det kan min mand også). Jeg føler allerede min mave er tung, når jeg går og ligger ned på ryggen. Udover så kan jeg mærke det strækker, når jeg bærer mit andet barn rundt.
Billedet hvor jeg står op i kjolen, er fra i formiddags hvor jeg ikke havde spist morgenmad endnu. Billedet hvor jeg ligger ned, er fra i aftes, hvor jeg ligger helt afslappet.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér