Ja ja kald mig bare vammel!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. april 2008

Hyner

Men lige i disse minutter sidder jeg med en stor fed vaffelis.... Og UFFFF hvor den smager godt...
Andre med dårlige spisevaner til dårlige tidspunkter???
Kram Henriette -slurp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2008

Loggidut

harhhhh, ja for h****** jeg kan tidligt om morgenen, æde muffins med chokolade og kokus...og jaq en is er sgu heller ikke af vejen!

Anmeld

3. april 2008

Tikki

neeeeeeej det skal jeg også have..uhmmm. Solen skinner her i København og nu blev jeg da helt i godt humør over sådan en is. Jeg går med det samme sammen med lillepigen :D mums glæder mig helt..ha ha ha

Anmeld

3. april 2008

linemus

Aj jeg bliver helt vild misundelig!!!! Her sidder jeg med min til sammenligning tørre kedelige yoghurt med muesli, og så popper der sådan et billede op i mit hoved! For pokker da mundvandet løber nu... Godt isbutikken nede på havnen ikke er åbnet endnu, så stod jeg da fluks der i joggingbukser og med fedtet hår...

Knus Line - der ikke har nogle hæmninger for hvad der kan spises hvornår...

Anmeld

3. april 2008

Lise

Du vammel ;)

Hilsen Lise - der netop har været ude og løbe, og nu sidder med en tallerken fuld af frugt og grønt, mens hun pudser glorien :D

Ps: Jeg kan æde hvad som helst på et hvilket som helst tidspunkt...især hvis det indeholder chokolade...

Anmeld

3. april 2008

Marco2

Uhhhmmmm ... icecream... must have....neeeeeed.....8D

Anmeld

3. april 2008

Loggidut

Marco2 skriver:

Uhhhmmmm ... icecream... must have....neeeeeed.....8D

ahhhhh marco, du er af serveren nu...snak dansk for helvede...lol....must have! nu tager du det lige helt med ro, og holder den slanke linje...

knus fra sloggi, selv på vej ned og æde nogle ulækre muffins

Anmeld

3. april 2008

Marco2

Loggidut skriver:

ahhhhh marco, du er af serveren nu...snak dansk for helvede...lol....must have! nu tager du det lige helt med ro, og holder den slanke linje...

Slanke linje... ja. det er vist nogle år siden :)... Og Slogs.. er sgu solgt igen.... level 51 er det blevet til idag :$

Anmeld

4. april 2008

Hyner

level 51i hvilket spil hvis jeg må blande mig....
Krams Henriette

Marco2 skriver:

level 51 er det blevet til idag :$

Anmeld

4. april 2008

Marco2

Hyner skriver:

level 51i hvilket spil hvis jeg må blande mig....

JA, har jo en stor svaghed for spil, og er begyndt at spille WOW igen. Var ellers afvændet, men det er kommet op til overfladen igen :$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.