Svar fra smear prøve. (Ang. Celleforandringer)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan fik du svar:

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.282 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juli 2015

Anonym trådstarter

Lige et hurtigt spm. 

Da i fik svar på en smear prøve. Var det da via. Brev/e-boks, sekratæren eller til samtale hos lægen? 

Og hvis det var hos lægen, var det så et positivt/ negativt svar? 

Oplevede i dag at sekratæren selv ringede for at give mig en tid til at få svar på en smear test. 

Ved så ikke om det er fordi prøven har været væk i flere uger, eller hvordan. 

har det virkeligt skidt, pga. Nervøsitet.... Oveni det har jeg i dag en syg baby, der gerne vil være hos mor, og en stor datter hjemme der også kræver min opmærksomhed. (Har først en tid 15.30) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2015

Mutti84

Jeg fik svar via selvbetjeningssystemet hos min læge.. prøven var negativ (havde ikke celleforandringer)

Anmeld Citér

13. juli 2015

Olaf

Alle gange jeg har fået den taget har lægen haft ringet selv til mig og da den viste celleforandring bad hun mig komme så hun kunne henvise mig til gyn  

Anmeld Citér

13. juli 2015

FruStolpe

Anonym skriver:

Lige et hurtigt spm. 

Da i fik svar på en smear prøve. Var det da via. Brev/e-boks, sekratæren eller til samtale hos lægen? 

Oplevede i dag at sekratæren selv ringede for at give mig en tid til at få svar på en smear test. 

har det virkeligt skidt, pga. Nervøsitet.... Oveni det har jeg i dag en syg baby, der gerne vil være hos mor, og en stor datter hjemme der også kræver min opmærksomhed. (Har først en tid 15.30) 

Jeg har prøvet at få svaret pr brev. Og der var der celleforandringer som krævede keglesnit 

Og har også prøvet ved lægen på gyn afd. at han ringede og sagde at prøven var helt fin. 

Så lidt den omvendte verden i min optik 

Anmeld Citér

13. juli 2015

MK09

Hej!

Jeg har stemt andet, da jeg faktisk slet ikke fik svar. Lægen sagde at jeg kun ville blive kontaktet i tilfælde af  at der var celleforandringer. Hvis der ikke var noget ville jeg intet høre. Har senere (tilfældigt) set på min e-journal at der intet påfaldende var ved prøven...

kh.

Anmeld Citér

13. juli 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Pr. E-mail.

Anmeld Citér

13. juli 2015

Nea85

Anonym skriver:

Lige et hurtigt spm. 

Da jeg fik svar, og der var celleforandringer, fik jeg en besked fra lægen om, at jeg skulle bestille en tid til svar på prøven. Da jeg ringede og bestilte tid, sagde sekretæren, at man altid skal bestille tid til svar, uanset om prøven er positiv eller negativ.

Anden gang jeg fik foretaget prøven var hos min gynækolog, og der fik jeg svaret pr. mail. Denne gang var den negativ. (Denne gang glemte jeg at spørge, om man fik svar pr. mail, hvis den var positiv, så jeg ved ikke, hvordan proceduren ville have været)

Anmeld Citér

13. juli 2015

Studerendemor

Fik svar via lægens selvbetjeningssystem, både ved celleforandringer der krævede akut keglesnit, og ved ingen celleforandringer. Hos min tidligere læge var det anderledes...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.