hjælp baby pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
9 svar
5 synes godt om
13. juli 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

det kan godt være jeg er 3 gange mor men første gang til en pige.

spørgsmålet er: Min datter på 1 uge. Hendes brystvorter er hævet. Som om at det er bryster som kommer. Det er blevet mere over den uge hun er.

min lille datter på 1 uge hendes brystvorter er hævet som om at seer det normalt for en baby pige?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Ja det er helt normalt, hendes krop reagerer på de hormoner du udskilder i mælken, det forsvinder igen.

Hilsen en mor til tre piger

Anmeld Citér

13. juli 2015

hannetheis

Meyer skriver:

Ja det er helt normalt, hendes krop reagerer på de hormoner du udskilder i mælken, det forsvinder igen.

Hilsen en mor til tre piger

mange tak for hjælpen. Så er vi rolige igen

Anmeld Citér

13. juli 2015

(august)

Helt normalt. Du kan også risikere at hun bløder lidt og det er som en anden sagde pga dine hormoner. Er mor til 3 piger og sundhedsplejersken har fortalt det alle tre gange når hun er kommet på 5. dagen. Så snak med din sundhedsplejerske hvis du bliver bekymret. 

Anmeld Citér

13. juli 2015

hannetheis

(august) skriver:

Helt normalt. Du kan også risikere at hun bløder lidt og det er som en anden sagde pga dine hormoner. Er mor til 3 piger og sundhedsplejersken har fortalt det alle tre gange når hun er kommet på 5. dagen. Så snak med din sundhedsplejerske hvis du bliver bekymret. 

det har vores sundhedsplejerske ikke sagt noget om da hun var på besøg.

men dejligt at vide at det er helt normalt

Anmeld Citér

13. juli 2015

Bak

hannetheis skriver:

spørgsmålet er: Min datter på 1 uge. Hendes brystvorter er hævet. Som om at det er bryster som kommer. Det er blevet mere over den uge hun er.

min lille datter på 1 uge hendes brystvorter er hævet som om at seer det normalt for en baby pige?

Prøv at google "heksemælk". Så kan du læse lidt om det. Babyers bryster kan godt blive hævede det første stykke tid efter fødslen pga. hormoner i modermælken. Det gælder for både drenge og piger. Der kan endda komme lidt klar væske ud af brystvorten, såkaldt "heksemælk" Det forsvinder af sig selv igen.

Og tillykke med din lille pige!

Anmeld Citér

13. juli 2015

modesty

hannetheis skriver:

Det var min søns også.  Det er meget normalt, både for drenge og piger.

Anmeld Citér

14. juli 2015

hannetheis

modesty skriver:

Det var min søns også.  Det er meget normalt, både for drenge og piger.

har aldrig oplevet det ved mine drenge.

Anmeld Citér

15. juli 2015

Mor til Louise

Hej,

Det var også louises, helt normalt 

Jeg har også brug for hjælp til mit speciale jeg skriver om temaet på Copenhagen Business School. Jeg undersøger forældres holdning til økologisk babymad og havde sat stor pris på, hvis du lunne afsætte 10 minutter til at besvare mitt spørgeskema. Ved at deltage vil du være med i lodtrækning om 3 gavekort 500 kr i et supermarked i nærheden af dig.

Her er linken: http://www.surveygizmo.com/s3/2208472/Sp-rreunders-kelse-om-kologisk-barnemat-i-Skandinavia

På forhånd, tusind tusind tak for din hjælp og del også gerne linken med dine venner

Vennlig hilsen mor til Louise

Anmeld Citér

16. juli 2015

Clisolka

hannetheis skriver:

Det er helt normalt pga. hormoner 

Som en anden skriver, så kan du også risikere at hun bløder lidt, så vær ikke bange hvis der kommer lidt blod i bleen. Begge dele skete nemlig med min datter da hun var helt nyfødt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.