Hemiplegisk migræne. Erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. juli 2015

hekran

Er der mon nogen af jer, der har fået diagnosen hemiplegisk migræne?

Jeg mistænker det ved mig selv. Jeg har over nogle perioder oplevet små migræneanfald, indledt af synsforstyrrelser.

Denne gang har hovedpinen dog varet 6 dage, værst i onsdags, og i morges vågnede jeg og kunne mærke, at det føles som om halvdelen af mit ansigt er bedøvet. Der er fuld bevægelighed, men det kilder i huden.

Jeg har tænkt mig at ringe til lægen i morgen, men har selv leget lidt læge herhjemme og læst mig frem til, at symptomerne minder om hemiplegisk migræne.

Er der nogen af jer, der selv kender til det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2015

Bshizzle

hekran skriver:

Er der mon nogen af jer, der har fået diagnosen hemiplegisk migræne?

Jeg mistænker det ved mig selv. Jeg har over nogle perioder oplevet små migræneanfald, indledt af synsforstyrrelser.

Denne gang har hovedpinen dog varet 6 dage, værst i onsdags, og i morges vågnede jeg og kunne mærke, at det føles som om halvdelen af mit ansigt er bedøvet. Der er fuld bevægelighed, men det kilder i huden.

Jeg har tænkt mig at ringe til lægen i morgen, men har selv leget lidt læge herhjemme og læst mig frem til, at symptomerne minder om hemiplegisk migræne.

Er der nogen af jer, der selv kender til det?

Jeg har ikke fået den diagnose.. Men jeg har kronisk hovedpine efter en trafikulykke. 

Jeg lider osse af små migræne anfald... Og når de endelig kommer kan jeg ha dem i 1-3 dage.

Jeg får osse synsforstyrrelser og "pletter" for øjene? 

Men en mit råd vil være at kontakte din læge istedet for at læse for meget selv 

Til tider kan man "bilde sig selv ind" at man har samme symptomer som man har læst om... 

Så ring til lægen og forklare.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.