vil ikke gå selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.269 visninger
9 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juli 2015

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har en dreng på 17 måneder som ikke vil gå uden støtte.  Han har gået med støtte siden januar.  Men vil ikke gå selv. Han er meget aktiv og stærk. Kravler og kravler rundt og op på ALT han kan komme i nærheden af. Rejser sig op af alt og sætter sig ned. Kan faktisk alt som han skal. Men nu er det jo snart et halvt år siden han begyndte at gå med støtte og der sker ikke rigtigt noget. Kender i noget til lignende tilfælde og kan jeg gøre noget med ham for at hjælpe ham ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2015

A-1995

Jeg ville ikke være bekymret endnu. Min søn gik med støtte fra han var 7 mdr og gik selv som 13 mdr. Altså 6 mdr senere. 

Kan se din også har gået med støtte i cirka 6 mdr. Jeg tror det kommer helt af sig selv lige pludselig- snart. Man siger at de gerne skal gå inden 18 mdr, din søn er 17 mdr, så der er nok lige på trapperne. Og husk at nogen er hurtigere end andre. Min er f.els dygtig motorisk og langt bagud sprogligt. Måske er din søn rigtig dygtig sprogligt?

man siger at de kun kan fokusere på en af disse ting ad gangen ☺️

Anmeld Citér

12. juli 2015

Sprit25

Min datter er 15 mdr og gør det samme som dit barn

Anmeld Citér

12. juli 2015

Anonym trådstarter

A-1995 skriver:

Jeg ville ikke være bekymret endnu. Min søn gik med støtte fra han var 7 mdr og gik selv som 13 mdr. Altså 6 mdr senere. 

Kan se din også har gået med støtte i cirka 6 mdr. Jeg tror det kommer helt af sig selv lige pludselig- snart. Man siger at de gerne skal gå inden 18 mdr, din søn er 17 mdr, så der er nok lige på trapperne. Og husk at nogen er hurtigere end andre. Min er f.els dygtig motorisk og langt bagud sprogligt. Måske er din søn rigtig dygtig sprogligt?

man siger at de kun kan fokusere på en af disse ting ad gangen ☺️

Der er desværre ikke noget sprog på endnu. 

Anmeld Citér

12. juli 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Min datter er 15 mdr og gør det samme som dit barn

Ok. Tak for svar. Det er altid noget, at høre at der er andre børn i samme båd. ��

Anmeld Citér

12. juli 2015

M &.I

Min gik selv som 11 mdr, du skal ikke bekymre dig børn er forskelligt.  

Anmeld Citér

12. juli 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hej

Jeg har en dreng på 17 måneder som ikke vil gå uden støtte.  Han har gået med støtte siden januar.  Men vil ikke gå selv. Han er meget aktiv og stærk. Kravler og kravler rundt og op på ALT han kan komme i nærheden af. Rejser sig op af alt og sætter sig ned. Kan faktisk alt som han skal. Men nu er det jo snart et halvt år siden han begyndte at gå med støtte og der sker ikke rigtigt noget. Kender i noget til lignende tilfælde og kan jeg gøre noget med ham for at hjælpe ham ?

jeg var selv 18 mdr. inden jeg gik og jeg lærte først at kravle bagefter...

Anmeld Citér

12. juli 2015

Tøs85

Anonym skriver:

Hej

Det var nøjagtigt det samme med min søn men lige pludselig da han var 16 mdr gik han selv.. Så prøv at pres ham lidt og ellers stol på at det kommer når han er klar..

Anmeld Citér

12. juli 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hej

Jeg gik ikke før jeg var omkring 18måneder.

Han skal nok lære at gå selv, når han er klar til det.

Nogen går sent, andre tidligt. Så giv ham tid.

Ellers så sæt dig lidt væk, så han er nød til at komme hen til dig, bare få skridt af gangen.

Anmeld Citér

15. juli 2015

Mor til Louise

Hej alle.

Min Louise var heller ikke hurtig på den. Men nu går hun som bare det De tager det i sitt tempo

Jeg har også brug for hjælp til mit speciale jeg skriver om temaet på Copenhagen Business School. Jeg undersøger forældres holdning til økologisk babymad og havde sat stor pris på, hvis du lunne afsætte 10 minutter til at besvare mitt spørgeskema. Ved at deltage vil du være med i lodtrækning om 3 gavekort 500 kr i et supermarked i nærheden af dig.

Her er linken: http://www.surveygizmo.com/s3/2208472/Sp-rreunders-kelse-om-kologisk-barnemat-i-Skandinavia

På forhånd, tusind tusind tak for din hjælp og del også gerne linken med dine venner

Vennlig hilsen mor til Louise

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.