Santander bank

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.134 visninger
15 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juli 2015

Anonym trådstarter

Nogen af jer der har erfaringer med Santander bank. Både gode og dårlige. 

Vi overvejer at samle to lån der, men kan ikke rigtig finde ud af om det er et godt sted. Anmeldelser på trustpilot er blandet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2015

Bebsen

Anonym skriver:

Vi overvejer at samle to lån der, men kan ikke rigtig finde ud af om det er et godt sted. Anmeldelser på trustpilot er blandet. 

Gode erfaringer - har billån hos dem. 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Anonym trådstarter

Bebsen skriver:

Gode erfaringer - har billån hos dem. 

Du har ikke oplevet nogen form for problemer? Det drejer sig om et billån og forbrugslån hvor de forhåbentlig kan give lavere renter. 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Skouboe

Vi har haft billån hos dem, og det var nemt og uden problemer 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Vi har haft billån hos dem, og det var nemt og uden problemer 

Og renter var okay?

,

Anmeld Citér

11. juli 2015

Bebsen

Anonym skriver:

Du har ikke oplevet nogen form for problemer? Det drejer sig om et billån og forbrugslån hvor de forhåbentlig kan give lavere renter. 

De er meget samarbejdsvillige, jeg fik endda en betalings fri måned engang da mit budget ikke kunne hænge sammen. 

Min låneaftale er desuden meget fordelagtig, for mig, sku jeg feks en dag ikke have råd til min bil mere eller ikke ville have den mere af en eller anden grund, kan jeg aflevere den til Santander og så er min gæld væk - selvom jeg har mere gæld i den, end hvad de kan få for den ved gensalg. 

Anmeld Citér

11. juli 2015

Anonym trådstarter

Bebsen skriver:

De er meget samarbejdsvillige, jeg fik endda en betalings fri måned engang da mit budget ikke kunne hænge sammen. 

Min låneaftale er desuden meget fordelagtig, for mig, sku jeg feks en dag ikke have råd til min bil mere eller ikke ville have den mere af en eller anden grund, kan jeg aflevere den til Santander og så er min gæld væk - selvom jeg har mere gæld i den, end hvad de kan få for den ved gensalg. 

Ej hvor fedt havde lige brug for nogle gode oplevelser.

deres renter er så gode at godtager de vores lån, så vi kan få billån og forbrugs lån så kan vi have dem væk om 7 år. Lige nu hvor vi er tager det 16 år. Og det er med nøjagtig samme ydelse som vi betaler i dag. Så jeg håber de vil hjælpe.

Anmeld Citér

11. juli 2015

God-mor

Anonym skriver:

Jeg har gode erfaringer. Har et billån og med en rente på 1,99 %. Er meget tilfreds og har aldrig haft problemer med dem. 

Anmeld Citér

11. juli 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Jeg har gode erfaringer. Har et billån og med en rente på 1,99 %. Er meget tilfreds og har aldrig haft problemer med dem. 

Hold da op der var en lav rente. I vores bank er billånet på 9 %

Anmeld Citér

11. juli 2015

God-mor

Anonym skriver:

Hold da op der var en lav rente. I vores bank er billånet på 9 %

De havde et kampagne tilbud januar 2014, hvor vi slog til Derfor så billigt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.