Rygning hos barns legekammerat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2015

2721

Anonym skriver:

Hej alle.

Alle de her tråde om rygning...  

Jeg er ryger, jeg er dele mor, og når min søn ikke er hjemme, ja, så ryger jeg indenfor.... 

Det er jeg jo godt klar over også kan lugtes når han er her, partikler sidder stadig osv - det er mit valg, MEN, jeg kom til at tænke på, efter den tråd om en rygende farmor der sku passe barnebarn og en skriver at hendes barn ikke kommer i hjem hvor der bliver røget og heller ikke kender nogen rygere - hvad hvis jeres barn var med en hjemme og I sku hente og ku lugte røg lugt - jeg ryger desuden i carporten hvor de fleste går ind - så dér lugter af røg! 

Ville I reagere? Ville jeres barn få lov at lege med mit igen? Altså I går jo ikke ind i en røgsky, men lugten ér der jo... 

God weekend til jer alle, rygere eller ej 

Ærligt?

Så måtte min søn ikke lege hos dig. Han har astma og bare stearinlys påvirker ham. Min bror er også ryger og der har jeg også måtte vælge ikke at have ham med på besøg, da han får det skidt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2015

Sprit25

ung-mor-2014 skriver:

Så længe det ikke er som da jeg var barn og mine forældre boede sammen, så ville jeg være ligeglad, og kan da intet sige min kæreste er tidligere ryger, nu er han på damp 

gud ja om mit barn måtte komme der skal sq mere til før jeg ikke ville lade mit barn komme

Jeg ville faktisk være mere betænkelig med damp end med røg. Men aldrig om mit barn skulle miste en ven grundet det

Anmeld Citér

10. juli 2015

Anonym trådstarter

Tak for svar alle sammen, jeg er glad for at det udover et enkelt svar, ikke var det der ville afholde jer fra legeaftaler  og det er jo fuldt forståeligt når det er fordi barnet er allergisk! 

Troede til at starte med jeg var den eneste ryger blandt forældrene, men efter vi er flyttet til byen og får gået nogle ture rundt, har jeg set en del der står foran hoveddøren og ryger om aftenen 

Syns i øvrigt det ville være helt ok at blive spurgt om jeg ryger inde og med ungerne omkring - som sagt ryger jeg oftest i carporten og det kan jo ikke undgåes at ungerne kommer rendende, men er altid OBS på at sende dem væk igen - utroligt nok, da jeg var barn sad jeg på skødet af mine forældre mens de røg, idag sender jeg børnene langt væk 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Christine

Anonym skriver:

Hej alle.

Alle de her tråde om rygning...  

Jeg er ryger, jeg er dele mor, og når min søn ikke er hjemme, ja, så ryger jeg indenfor.... 

Det er jeg jo godt klar over også kan lugtes når han er her, partikler sidder stadig osv - det er mit valg, MEN, jeg kom til at tænke på, efter den tråd om en rygende farmor der sku passe barnebarn og en skriver at hendes barn ikke kommer i hjem hvor der bliver røget og heller ikke kender nogen rygere - hvad hvis jeres barn var med en hjemme og I sku hente og ku lugte røg lugt - jeg ryger desuden i carporten hvor de fleste går ind - så dér lugter af røg! 

Ville I reagere? Ville jeres barn få lov at lege med mit igen? Altså I går jo ikke ind i en røgsky, men lugten ér der jo... 

God weekend til jer alle, rygere eller ej 

Mit barn måtte gerne lege hos dig. Men jeg tror også jeg går ud fra at stort set alle ryger udenfor når børn er på besøg 

At du eller din carport evt lugter af røg ville ikke skræmme mig væk  Men sejt at du ryger ude når du har din søn boende 

Anmeld Citér

12. juli 2015

Clisolka

Ja, selvfølgelig! 

Vi er selv rygere herhjemme, men der bliver kun røget udendørs 

Min datter på snart 5 år har 2 bedste venner, hvor begge hold forældre ryger, så selvfølgelig skal hun have lov til at lege med dem, hvis det er det hun gerne vil  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.