Ny kanin mærkelig adfærd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.091 visninger
5 svar
5 synes godt om
10. juli 2015

Bella&Lina

i fik en lille kaninunge i mandags . De sidste 2 dage har vi så oplevet at den tisser og s*ider i sin madskål? Har aldrig oplevet det før med mine tidligere kaniner eller hørt om det.. Den spiser af madskålen, så den ved godt det er der maden ligesom er.. Men den spiser ikke efter den så har tisset i den (tror jeg, har ikke set det) ... Hvad kan det skyldes? Hvad kan vi gøre? Den får rigelig ro osv, så tænker ikke den er stresset ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2015

Diosa85

Bella&Lina skriver:

i fik en lille kaninunge i mandags . De sidste 2 dage har vi så oplevet at den tisser og s*ider i sin madskål? Har aldrig oplevet det før med mine tidligere kaniner eller hørt om det.. Den spiser af madskålen, så den ved godt det er der maden ligesom er.. Men den spiser ikke efter den så har tisset i den (tror jeg, har ikke set det) ... Hvad kan det skyldes? Hvad kan vi gøre? Den får rigelig ro osv, så tænker ikke den er stresset ? 

Jeg har ingen forstand på kaniner overhovedet. Men ved der er noget der hedder gnaverforum.dk. Der er garanterer nogle meget kompetente folk der kan hjælpe dig derinde 

Anmeld Citér

10. juli 2015

SandraXOXO

Vores gamle gjorde det, så vi gav den en skål ekstra, til at lave i. Og så holdt den op med at gøre det i madskålen. Den forsatte dog med at sidde i begge skåle, skøre kræ 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Bella&Lina

SandraXOXO skriver:

Vores gamle gjorde det, så vi gav den en skål ekstra, til at lave i. Og så holdt den op med at gøre det i madskålen. Den forsatte dog med at sidde i begge skåle, skøre kræ 

Det kunne være vi skulle prøve det og se ad... Det kan jo ikke skade  spekulerede også på om den mon har haft et "toilet" der hvor vi købte den, men det havde den altså ikke.... Men altså, og skide i sin mad? Det er altså lidt underligt  

Anmeld Citér

10. juli 2015

Bella&Lina

Diosa85 skriver:

Jeg har ingen forstand på kaniner overhovedet. Men ved der er noget der hedder gnaverforum.dk. Der er garanterer nogle meget kompetente folk der kan hjælpe dig derinde 

Det vil jeg da lige kigge nærmere på! 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Diosa85

Bella&Lina skriver:

Det vil jeg da lige kigge nærmere på! 

gnaver galleri hedder det.. Her har du link direkte dertil.

http://www.gnavergalleri.dk/forum

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.